Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoshopJob

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PhotoshopJob

    Hello,

    Ik ben afgestudeerde in de Audiovisuele technieken en heb een voortgezette opleiding grafische vormgeving, Photoshop gt mij goed, beter nog, zeer goed af en I LIKE IT A LOT, mijn vraag nu, waar kan ik best solliciteren om er het maximum photoshop uit te halen, ganse dagen photoshoppen, mmmja da lijkt me het einde. Iemand raad!
    Thanx a lot,

    Caution

  • #2
    één of ander magazine, een drukkerij, reclamewereld???

    Comment


    • #3
      join the club... het gaat momenteel héél slecht in de grafische sector, zal dus moeilijk zijn. Veel succes met de zoektocht, ben ook al een maandje of drie op zoek...

      TOM
      | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
      100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

      Comment


      • #4
        Zorg er eerst voor dat je een goed portfolio hebt, maak een mooi mapje en ga vrij solicitere bij verschillende bedrijven.

        Comment


        • #5
          Laat ons eens wat zien, stoefer

          Comment


          • #6
            Ik zou wel wat willen leren van je ???

            Zou het ook willen kunnen
            CANON G5: Speedlite 420ex: Manfrotto 390.
            Lenzen: Groothoek - Tele - Macro

            Comment


            • #7
              Als je idd afgestudeerd bent en je doet een aanvullende opleiding grafische vormgeving, dan zijn er vast docenten die jou advies kunnen geven over waar je kans maakt op werk bij jouw sollicitatiepogingen... Bovendien heb je stage moeten lopen; dan heb je zelf ook de nodige contacten gelegd.. als het goed is..

              Ik moet zeggen dat ik dit nogal een wazig bericht vind; een afgestudeerde die via een digifotoforum vraagt waar hij het beste kan solliciteren om alle dagen met PS bezig te zijn....

              Uitzendbureau, vacaturebanken op internet (stepstone, monsterboard, ..), advertenties in vakbladen, .... bedenk het maar en ga er actief achteraan als je passend werk zoekt.

              Succes in je zoektocht naar PS werk.
              Come on, don't be a bore: visit my photolog!BlackAdder's Finest Photographs

              Comment


              • #8
                inderdaad een beetje een wazig bericht.

                met ps alleen ga je niet ver geraken, vrees ik. minstens kennis van naargelang de sector software zoals vb illustrator en quark (voor druk), of vb flash en dreamweaver (voor web) ga je tekortkomen.

                Comment

                Working...
                X