Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

    Hoi,
    Ik heb weer een vraagje, ik wil graag een verzekering afsluiten bij de aankoop van mijn eerste dslr camera, maar niet iedereen biedt dit aan.

    Ketens als mediamarkt en saturn doen dit wel, maar is het wel verstandig daar
    te kopen? Ik hoor nl. vaak dat ze tweedehandse toestellen opnieuw verkopen..

    Ik zoek dus een verzekering die eventuele schade door te vallen en diefstal verzekert.. Niet enkel garantie verlenging dus.

    Hebben jullie er ervaring mee?

  • #2
    Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

    hoi
    ik heb mijn apparatuur hier verzekerd:

    goede verzekering voor een laag bedrag
    depaulus
    Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

    Comment


    • #3
      Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

      Dankje! Maar ik ben van belgië ik weet niet of dat dan gaat daar?

      Comment


      • #4
        Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

        gewoon even contact opnemen via die site en je weet het
        depaulus
        Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

        Comment


        • #5
          Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

          Ik ben de mening toegedaan dat een cameraverzekering, om een ààntal redenen, totaal zinloos is.
          We hebben het er hier vroeger al over gehad :
          Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.
          Last edited by 35a; 8 december 2009, 13:23.

          Comment


          • #6
            Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

            veronderstel dat je net een nieuwe camera of lens hebt en dat je deze tijdens een fotoshoot laat vallen dan is het toch prettig te weten dat de verzekering deze schade zal dekken. kijk maar eens op die site wat er allemaal verzekerd is. ik heb voor ruim 9.000,00€ aan apparatuur verzekerd voor een bedrag van 90,00€ per jaar.
            depaulus
            Canon EOS 1DS 3,Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM, canon 24-70 1:2.8 L USM, canon macro ef 180mm 1:3.5 L usm, canon ef 16-35 2.8L usm.

            Comment


            • #7
              Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

              Ok thanks!

              Ik vind het zeker niet nutteloos. Deze zomer heb ik een nieuwe canon powershot gekocht, was ongeveer 350 euro. Ik was er erg blij mee tot ik op een dag ben gestruikeld en de camera was gevallen. Ik had hem nog maar 2 maanden. Natuurlijk niet onder garantie en de kosten liepen op tot 300 euro. Het gaat hier dan "maar" om 300 euro maar ik vond het toch veel geld om zomaar even kwijt te zijn..

              Deze camera gaat een stuk meer kosten dus wil ik deze keer wél verzekerd zijn mocht er ooit nog zoiets gebeuren..

              Comment


              • #8
                Re: Verzekeringsplan bij nieuwe camera?

                Bij Fnac kan je ook zo'n verzekering afsluiten als je nieuw materiaal koopt: diefstal en bepaalde schade zoals valschade zijn daarbij gedekt.
                Fnac is wel niet altijd zo goedkoop, maar ze hebben soms ledendagen met 10% korting (weliswaar in 'punten') en ze hebben ook een soort van achterafprijsgarantie: als je hetzelfde item binnen een straal van x km rond de winkel goedkoper vindt, kan je het prijsverschil terugbetaald krijgen.
                Om die reden kan het soms interessant zijn om in de Fnac in Antwerpen te kopen in plaats van bv. die van Gent: de meeste prijsbrekers (genre Foto Rubens) zitten nu eenmaal in de buurt van A'pen :-)
                Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
                Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
                GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

                Comment

                Working...
                X