Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's (niet) online bij Het Kruidvat

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's (niet) online bij Het Kruidvat

    Eind april bestelde ik bij het Kruidvat afdrukken van een aantal foto's en liet deze meteen online zetten. Om een lang verhaal kort te maken: ik kan mijn online-album NIET bekijken, het Kruidvat zelf wel al beweren zij dat hun afdrukcentrale in Duitsland zit en ze met mijn gegevens zijn ingelogd.
    Heeft iemand ervaringen met het online zetten van foto's bij Kruidvat en hoe zijn die ervaringen ???

    Hannie
    Olympus E-10
    Hannie

  • #2

    Eind april bestelde ik bij het Kruidvat afdrukken van een aantal foto's en liet deze meteen online zetten. Om een lang verhaal kort te maken: ik kan mijn online-album NIET bekijken, het Kruidvat zelf wel al beweren zij dat hun afdrukcentrale in Duitsland zit en ze met mijn gegevens zijn ingelogd.
    Heeft iemand ervaringen met het online zetten van foto's bij Kruidvat en hoe zijn die ervaringen ???

    Hannie
    Olympus E-10
    Ik heb al meerdere keren laten afdrukken bij het kruidvat, en er waren geen problemen
    met het afdrukken . De kwaliteit was OK, en het duurde ongeveer een goeie week voor ik ze kon afhalen in de winkel.

    Bernard

    DC 4800
    DC 4800

    Comment


    • #3
      Hallo Bernard,

      De foto's zijn ook goed afgedrukt, dat is het probleem niet, echter de foto's zouden ook on line worden geplaatst. Dat is dan kennelijk ook gebeurd, echter ik kan er zelf niet bij...

      Groetjes,

      Hannie
      Olympus E-10
      Hannie

      Comment


      • #4
        Ik had dat probleem kennelijk niet, maar ondertussen is het al een paar maand geleden


        Bernard


        Hallo Bernard,

        De foto's zijn ook goed afgedrukt, dat is het probleem niet, echter de foto's zouden ook on line worden geplaatst. Dat is dan kennelijk ook gebeurd, echter ik kan er zelf niet bij...

        Groetjes,

        Hannie
        Olympus E-10
        DC 4800
        DC 4800

        Comment

        Working...
        X