Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hoop vragen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een hoop vragen!

    Goeie morgen allemaal

    Ik ga jullie ff overdenderen met vragen ..

    Vraag 1 : Wat voor software heb je nodig om je foto's te bewerken?
    Vraag 2 : Wat moeten je minimale computer ijsen zijn?
    Vraag 3 : Weten jullie nog shops in NL?

    Nou dit was het
    Bedankt voor je hulp alvast
    Wie een toestel niet eert, is een foto niet weert

  • #2
    1: Photoshop of Paintshop Pro
    2: ik zou zeggen 8 a 900 mhz met voldoende geheugen (512)
    3: Teveel om op te noemen, waar zoek je precies naar?

    Comment


    • #3
      misschien nog een toevoeging bij
      1) Photoshop Elements ( een afgeslankte versie, maar voor de meeste ruim voldoende)
      2) Een ruime harde schijf en eventueel een cd/dvd brander

      greetz

      Sam Jae

      Comment


      • #4
        1. Paint Shop Pro of Adobe Photoshop Elements zijn de betaalbaarste programma's met meer dan voldoende mogelijkheden om te beginnen.
        2. Computer eisen: Vanaf een Pentium 3, maar met voldoende geheugen 128mb is eigenlijk te weinig, een grote harde schijf (>80Gb) en een cd-writer (eigenlijk onmisbaar).
        + veel geduld + goed opletten hier in BD (leerzaam)
        Puntje drie begrijp ik niet wal je wil bedoelen, maar indien je cursussen of uitleg zoekt op net Internet kan je google gebruken en "photoshop tips trucs" intypen. Met het resultaat ben wel een tijdje bezig.

        Comment


        • #5
          Ik bedoel een Shop met alles voor fototoestellen en fotoprinters en fototoestellen en etc ..
          Wie een toestel niet eert, is een foto niet weert

          Comment


          • #6
            Hallo TuNeR,

            Welkom bij Belgium Digital. Je zult je er vlug thuis voelen. In het begin is het even zoeken om er achter te komen welke vraag en welk forum kan worden geplaatst. Ik heb je vraag over de printer verplaatst naar het forum Camera's & Accessoires, waar het thuishoort.

            Comment


            • #7
              Originally posted by TuNeR
              Ik bedoel een Shop met alles voor fototoestellen en fotoprinters en fototoestellen en etc ..
              Aha, dat is wat anders dan ik dacht. Spijtig kan ik je daarme niet helpen, ik ben niet van NL. Maar er zitten hier op BD waarschijnlijk wel genoeg mensen die je een adres kunnen bezorgen.
              Veel succes met je hobby.

              Comment


              • #8
                Originally posted by BD Moderator Algemeen
                Hallo TuNeR,

                Welkom bij Belgium Digital. Je zult je er vlug thuis voelen. In het begin is het even zoeken om er achter te komen welke vraag en welk forum kan worden geplaatst. Ik heb je vraag over de printer verplaatst naar het forum Camera's & Accessoires, waar het thuishoort.
                Oke !
                Wie een toestel niet eert, is een foto niet weert

                Comment


                • #9
                  Weten jullie mischien wat Grapichs workshop 2 voor software is?
                  Wie een toestel niet eert, is een foto niet weert

                  Comment


                  • #10


                    Niet om moeilijk te doen of zo, maar doe zelf eerst eens een beetje moeite hé !
                    Jan
                    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                    Comment

                    Working...
                    X