Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling : Canon EF 200 f/2.8L + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling : Canon EF 200 f/2.8L + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

    Wegens reeds zelfde bereik (en niet gebruik) verkoop ik mogelijk volgende 2 objectieven :

    1> Canon EF 200mm f/2.8L prime €500
    Een must voor de prime-liefhebbers, één van de scherpste primes ooit met prachtig contrast, volle kleuren & dreamy bokeh, ideaal voor sport, optreden, concert, enz...
    Versie I met handige inschuifbare zonnekap, zo vergeet u hem nooit mee te nemen, niet meer te koop bij Konijnenberg. Zwart en lichtgewicht is nog een voordeel.
    Een review is niet echt meer nodig voor wie deze toplens kent, voor wie hem niet kent, hier een review van versie II (optisch volledig identiek als versie I)

    Kan eventueel een onbewerkte voorbeeldfoto van een basketmatch mailen, maar wie deze lens kent (of de reviews las) weet al genoeg

    2> Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS €180
    Zelden gebruikt, perfecte staat, DE compacte Canon zoomlens van portret tot tele voor een cropcamera = 88-320mm IS
    Beste prijs/kwaliteit + merk Canon zelf + IS beeldstabilisatie en scherpe lens, maar vooral interessant wegens het zeer grote bereik.
    Elke fotograaf zou deze lens moeten aanschaffen als aanvulling op een 17-50.
    Velen kopen een 18-200 of andere allround, met de nodige inboeting aan beeldkwaliteit en lichtsterke (en meestal zonder IS)
    Ideaal voor wie geen zware witte 70-200 wil meenemen van +€1000 (vb op reis).
    Wist al van in het begin dat deze lens heel goed is, de post van Duindistel in het forum bevestigt dit nogmaals met voorbeeldfotos.

    Beiden vaste prijs, heb nog lichte twijfel als ik ze zal verkopen, daarmee eerste een interessepeiling, indien concrete interesse (evt voor beiden) verkoop ik ze.
    De reden van twijfel is omdat ik anders geen compacte zoom meer heb (compact is toch wel handig, zeker op reis) en omdat één van de beste scherpste L primes verkopen moeilijk is
    Af te halen in Oostende.

    Thanks,
    CanonYouCan
    Last edited by CanonYouCan; 2 december 2009, 20:08.

  • #2
    Re: Interessepeiling : Canon EF 200 f/2.8L + Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

    [Mod]

    Intrtesse peilingen horen thuis in Algemeen
    Zie forumregelement en forum Sticky

    SW
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment

    Working...
    X