Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Simple Minds @ Vorst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Simple Minds @ Vorst

    De Simple Minds speelden voor een uitverkocht Vorst Nationaal 28/11 en ik was erbij.

    Foto's genomen aan de uiterst linkse kant (geen keuze) van het podium, 1ste 3 liedjes en - uiteraard - zonder flash. Nadien kregen we de toestemming om de zaal te verlaten...

    Voor mij de eerste keer onder deze omstandigheden en meteen ook een goede bewustwording van de limieten van mijn bescheiden apparatuur







    Tip altijd welkom

    Veel kijkplezier!
    Last edited by JeGe; 3 december 2009, 14:09.

  • #2
    Re: Simple Minds @ Vorst

    Na een paar dagen en ondertussen al 222 views nog geen enkele reactie...Vind ik een beetje jammer!

    Ik kan moeilijk geloven dat daar niemand tussenzit die hierover helemaal niets over kwijt wilt...

    Goed of slecht, laat maar komen zou ik zeggen

    Comment


    • #3
      Re: Simple Minds @ Vorst

      geen of weinig reactie is vaak een teken dat de foto's niet slecht zijn maar ook niet super en dus is een reactie geven als eerste vaak niet evident.
      om de het startshot te geven:
      de kleur is mooi maar de scherpte is op het randje zeker bij de tweede
      mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

      IMac/IPad/Mac Air 
      D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

      Comment


      • #4
        Re: Simple Minds @ Vorst

        Ik vind op foto 2 het wel leuke lichteffect achter het hoofd.
        [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

        Comment


        • #5
          Re: Simple Minds @ Vorst

          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          geen of weinig reactie is vaak een teken dat de foto's niet slecht zijn maar ook niet super en dus is een reactie geven als eerste vaak niet evident.
          om de het startshot te geven:
          de kleur is mooi maar de scherpte is op het randje zeker bij de tweede
          Ik weet het, heb soms ook dat 'probleem' om als eerste iets te zeggen. Zeker als je nog wat groen achter de oren ziet

          Hoe dan ook, bedankt voor de reactie! We kunnen er alleen maar uit leren!

          Comment


          • #6
            Re: Simple Minds @ Vorst

            bij de tweede vind ik dat er te veel ruimte boven de artiest is .
            Iets dichterbij en hem iets meer naar links zetten zou beter geweest zijn.

            De scherpte is inderdaad op het randje...
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: Simple Minds @ Vorst

              Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
              bij de tweede vind ik dat er te veel ruimte boven de artiest is .
              Iets dichterbij en hem iets meer naar links zetten zou beter geweest zijn.

              De scherpte is inderdaad op het randje...
              Scherpte zag er op mijn Lcd ok uit, vandaar dat ik ben blijven schieten met dezelfde instellingen. Dit bleek jammer genoeg anders te zijn eenmaal de foto's op PC stonden...
              Achteraf gezien moesten ze scheper (en dat is spijtig maar niets aan te doen), maar ze zijn voor mij aanvaardbaar. Het is toch iets waar ik in de toekomst rekening mee moet gaan houden

              Comment


              • #8
                Re: Simple Minds @ Vorst

                Enkel de derde kan me bekoren...ik mis de nodige dynamiek bij de andere
                Tip : lichtjes croppen anderaan (3)
                Canikon 40D - D200, D300

                Comment


                • #9
                  Re: Simple Minds @ Vorst

                  ......iets te braaf voor SM
                  facebook

                  Comment

                  Working...
                  X