Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oostende of blankeberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oostende of blankeberge

    Voor een fotoreeks: belgische kust in de hersft...

    Oostende, blankenberge of knokke. Per trein bereikbaar
    Heeft er iemand een tip?

    Groeten!

  • #2
    Re: oostende of blankeberge

    Het strand en de pier zijn véééél interessanter in Blankenberge dan in Oostende.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #3
      Re: oostende of blankeberge

      In Knokke kan je nog een mooie bolide op de gevoelige plaat zetten, nadat je je fotoreeks hebt afgewerkt.
      [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

      Comment


      • #4
        Re: oostende of blankeberge

        Ik woon in Oostende en werk in Blankenberge en mijn mening: doe ze allebei?

        Je hebt in beide steden vele troefen; staketsel in Oostende, de zeedijk, enkele parken en de jachthaven. De pier in Bl'berge, de zeedijk, jachthaven...

        Ze liggen met de tram 30 min van elkaar (allé van treinstation naar treinstation)
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #5
          Re: oostende of blankeberge

          waarom de Panne niet ????
          herfst beelden van de zee ........
          Dan zou ik knokke vanuit het zwin of zo voorstellen .
          het Maria hendrika park in Oostende .
          kan me niks voorstellen van intresante "typiche kust platen " in Blankenberge
          die gerelateerd kunnen worden aan de herfst .
          Peter K de pier in Oostende loopt momenteel recht in zee en dan bedoel ik het oosterstaketsel die je tot het vroeger einde nu eens moet bewandelen

          Comment


          • #6
            Re: oostende of blankeberge

            Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
            Peter K de pier in Oostende loopt momenteel recht in zee en dan bedoel ik het oosterstaketsel die je tot het vroeger einde nu eens moet bewandelen
            Als je die tot het vroegere einde wil bewandelen zal je wel heel lange laarzen mogen hebben, want het Oosterstaketsel is al een hele tijd volledig afgebroken na aanvaring door een schip...
            Het enige staketsel dat er in Oostende nog is, is het westerstaketsel, met z'n totale lengte van 650m één van de langste houten staketsels ter wereld.

            Mvg,
            Frederic

            Comment


            • #7
              Re: oostende of blankeberge

              vandaar mijn smily

              Comment

              Working...
              X