Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

'vergeten' tijdig te posten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 'vergeten' tijdig te posten

    Het resultaat van carrière en huishouden combineren.
    Doe daar dan nog fotografie bij en dan krijg je dus een challenge foto in forum.
    groetjes,
    Ca_go


  • #2
    Re: 'vergeten' tijdig te posten

    zou hem in Stilleven plaatsen!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: 'vergeten' tijdig te posten

      Ik vind het juist gepast om dit hier bij de challenge te plaatsen. Een foto van de opdracht "vergeten" , vergeten te plaatsen. Heel toepasselijk dat het juist bij deze opdracht gebeurt, maar spijtig dat hij dan niet meer binnen de competitie valt.

      Heel goede poging trouwens. Hopelijk heb je niet de rest van je huis mee afgebrand.

      grtz Tigo
      To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
      Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

      Comment


      • #4
        Re: 'vergeten' tijdig te posten

        Eerlijk gezegd: ik had het strijkijzer-idee niet herkend zonder de comment van Tigo

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: 'vergeten' tijdig te posten

          Schijnbaar nog geen negatieve ervaringen dan met het strijkijzer

          Ik zag het meteen
          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
          My flickr My site

          Comment


          • #6
            Re: 'vergeten' tijdig te posten

            Vrouwen weten waarom

            Comment


            • #7
              Re: 'vergeten' tijdig te posten

              Mooie foto, maar NIET, zoals bouk suggereert, in Stillevens & Abstract plaatsen, want dan zou ik jou op je vingers moeten tikken wegens "crossposting". Mag niet, bouk, dat weet je toch?
              Dus in het vervolg, als iemand een dergelijke suggestie maakt, aub meteen erbij vermelden dat het daarvoor te laat is, want crossposting is niet toegelaten.
              Voor zover ik weet, mag dat alleen in het Testforum (waar ik momenteel zelf een foto heb geplaatst die elders ook te zien is, gewoon om te testen hoe snel de KB's wegsmelten bij Photobucket ).
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: 'vergeten' tijdig te posten

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Mooie foto, maar NIET, zoals bouk suggereert, in Stillevens & Abstract plaatsen, want dan zou ik jou op je vingers moeten tikken wegens "crossposting". Mag niet, bouk, dat weet je toch?
                Dus in het vervolg, als iemand een dergelijke suggestie maakt, aub meteen erbij vermelden dat het daarvoor te laat is, want crossposting is niet toegelaten.
                Voor zover ik weet, mag dat alleen in het Testforum (waar ik momenteel zelf een foto heb geplaatst die elders ook te zien is, gewoon om te testen hoe snel de KB's wegsmelten bij Photobucket ).
                er staat inderdaad ook nergens te lezen(dacht ik) dat je in dit forumonderdeel geen foto's zou mogen posten.
                maar tis volgens mij ook het enige forumonderdeel zonder Sticky?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: 'vergeten' tijdig te posten

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  er staat inderdaad ook nergens te lezen(dacht ik) dat je in dit forumonderdeel geen foto's zou mogen posten.
                  maar tis volgens mij ook het enige forumonderdeel zonder Sticky?
                  grt,bouk.
                  Zeker iets dat ik rapporteer aan de werkgroep die bezig is met het herschrijven van de forumregels! Dank om het op te merken!
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: 'vergeten' tijdig te posten

                    heb de foto hier geplaatst omdat ik wel degelijk een dag te laat was met hem te posten. Ik heb daar 3 hemden voor moeten verbranden eer dat ik een fatsoenlijke strijkafdruk had, 't zal niet zijn dat ik hem post zeker

                    Comment


                    • #11
                      Re: 'vergeten' tijdig te posten

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
                      Eerlijk gezegd: ik had het strijkijzer-idee niet herkend zonder de comment van Tigo

                      L.
                      Wat meer de strijk doen, Lieven

                      't foto-idee is anders wel goed
                      Canon Eos 450D
                      Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
                      Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

                      Comment


                      • #12
                        Re: 'vergeten' tijdig te posten

                        tnx Buckie

                        Comment


                        • #13
                          Re: 'vergeten' tijdig te posten

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ca_go Bekijk bericht
                          ... Ik heb daar 3 hemden voor moeten verbranden eer dat ik een fatsoenlijke strijkafdruk had, 't zal niet zijn dat ik hem post zeker
                          Dit is vast de laatste poging geweest. Als je een strijkijzer laat inbranden op dit stofje, dan is 't ijzer goed voor 't containerpark.

                          Waarom staat het hemdje niet helemaal op de foto? Oók vergeten?
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: 'vergeten' tijdig te posten

                            Bwa valt wel mee, stoomstrijkijzers van tegenwoordig kunnen wel tegen een stootje.
                            Hemdje staat opzettelijk niet helemaal op de foto, compo beviel me beter zo

                            Comment

                            Working...
                            X