Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prangende vraag, kan dat of niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prangende vraag, kan dat of niet

    Beste,

    Ik heb wat zitten zoeken en zit met de prangende vraag "kan ik mijn website op het forum zetten onder de rubriek aangeboden?".

    Ik begrijp dat handelaars hun shop niet mogen aanprijzen en dat steun ik volledig.

    De website die ik heb aangemaakt is een contact plaats voor modellen, fotografen en visagistes zelfs dieren als model. Het is een volledige gratis service zonder enige verplichting of binding. Met als enige bedoeling het model , fotograaf en visagiste met elkaar in contact te brengen. Er is tevens geen reklame op de site. Het is zowat als modellenet maar dan volledig gratis. Zo kan je eigen albums aanmaken, commentaar, ratings en E-mail cards versturen en natuurlijk de contact gegevens bekijken. Men moet wel registeren. Waarom doe ik dat ? Omdat ik een gedreven fotograaf ben en dit wil delen. Het is misschien ouderwets om nog iets gratis te doen, maar zo zit ik in elkaar

    Nu de ham vraag, weten jullie als ik deze site zou mogen aanbieden op BD ?
    Als je de site eerst eens wil bekijken dan kan dat enkel door me een E-mail te sturen, dan krijg je persoonlijk de link.


    Groeten Flashsplash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Prangende vraag, kan dat of niet

    Hee, stuur die modellen maar mijn kant op hoor
    O, en gaat om de oefening he .
    Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

    Comment


    • #3
      Re: Prangende vraag, kan dat of niet

      JohnB, Zal ik graag doen
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Prangende vraag, kan dat of niet

        Waarom geen PM naar Fransickine (hoofdmoderator) met deze vraag?
        Wj als leden zitten soms zelf met bepaalde regels in totale onwetendheid

        Comment


        • #5
          Re: Prangende vraag, kan dat of niet

          Mag ik eerst even de link naar je site hebben . . . . stuur maar via pm
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Prangende vraag, kan dat of niet

            Bedankt voor de tip, nu heb ik tenminste een contact.
            Heb trouwens een PM verzonden met de link.


            Groeten Flash
            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

            Comment


            • #7
              Re: Prangende vraag, kan dat of niet

              Ondertussen heb je ook een PM toegestuurd gekregen.
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment

              Working...
              X