Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waardebepaling Yashica MAT 124-G

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waardebepaling Yashica MAT 124-G

    Mag me eerst even voorstellen, ik ben Rik uit Aalter (Be) klein amateur fotograafke die het liefst in zw/w werkt.
    Had mijn eigen doka met een Durst 35 mm vergroter met nikon lens (heb ik nog) en ne imitatie leica vergroter voor grootbeeld.
    mijn foto's heb ik altijd voor mezelf gehouden of in beperkte familie kring, doch heb ik éénmaal een serie foto's opgezonden naar het toenmalige tijdschrift Foto/Doka voor een beoordeling en een publicatie gekregen (zonder commentaar ) van één van deze foto's.
    Mijn toestelen die ik toen gebruikte waren een Minolta 500si en een yashica reflex.
    Deze twee toestellen heb ik nog altijd maar ben van plan om ze te verkopen voor een nieuwe reflex.
    Ik ben nu een aantal jaren aan het werken met een Canon powershot met 4.000.000 pixels
    Nu vindt ik de tijd rijp om terug te keren naar mijn oude liefde "de reflex" die nu min of meer betaalbaar is geworden.
    Dus daarom mijn vraag hoeveel de waarde zou bedragen van mijn Yashica;
    -Yashica MAT 124-G met ingebouwde lichtmeter in originele doos en lederen bescherming
    -bijbehoren:- close-up lens nr. 1 en 2 ( taking lens en viewer lens) in de originele lederen tasjes en doosjes plus handleiding voor de lenzen.
    - zonnekap in lederen tasje en doosje
    -originele handleiding
    -vertaling in het nederlands
    -garantiebewijs
    -invoerbewijs van douane te Verviers
    Alles is in goede staat en werkt perfect.
    Zie foto

    Op voorhand bedankt,
    Rik
    Canon Eos 550 met 18-135, Canon powershot A80

  • #2
    Re: waardebepaling Yashica MAT 124-G

    Ik denk dat je beter af bent om hem bij te houden en af en toe nog eens te gebruiken. Veel gaat dat niet opbrengen.
    mijn website

    Comment


    • #3
      Re: waardebepaling Yashica MAT 124-G

      Google eens ...
      verleden maand is op Ebay.nl een Mat 124-G verkocht voor 145€.

      Comment


      • #4
        Re: waardebepaling Yashica MAT 124-G

        Amaai, dit materiaal ziet er heel goed verzorgd uit.
        Zelf heb ik nooit dit toestel gehad maar wel een Electro X its.
        Volgens mij zijn er nog genoeg liefhebbers te vinden voor dit toestel en gezien de staat waarin alles zich bevind kan je daar nog een mooie prijs voor krijgen.
        Mocht ik ooit zoiets in mijn bezit hebben dan deed ik het nooit van de hand.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: waardebepaling Yashica MAT 124-G

          ik heb de mijne voor 120 verkocht, en zou nu wel terug een willen kopen. Hoeveel vraag je?
          switn.blogspot.com

          Comment

          Working...
          X