Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Art of Belgian weddingjournalism

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Art of Belgian weddingjournalism








    1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

  • #2
    Re: Art of Belgian weddingjournalism

    Nog geen reacties, ik vind het nochtans leuke foto's in de marge. De laatste doet me iets minder, nogal veel contrast en ik krijg niet het gevoel dat het in een kerk is. Dan vind ik de tweede, over hetzelfde onderwerp, veel geslaagder. Ik hoop dat je er van het koppel toch ook nog een paar gemaakt hebt?
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Art of Belgian weddingjournalism

      Drie boeiende foto's. Van de eerste en derde kan men niet afleiden dat er een huwelijk plaats vind of dat het in een kerk is, maar de tweede vind ik echt een topper. Knap gezien en mooi vastgelegd.

      Comment


      • #4
        Re: Art of Belgian weddingjournalism

        Nummer twee inderdaad. Even simpel als geniaal.

        Comment


        • #5
          Re: Art of Belgian weddingjournalism

          dank je wel...Het is een verhaal, en dit zijn enkele fragmenten.. ondertussen heb ik een 2de prijs behaald in weddingjournalism contest in amerika met de 3de foto, "great light and moment" in categorie " being a kid"
          1D MARK3...5Dmk2 ...40D...20D... 70-200 L 2.8 IS... [B]16-35L 2.8 II... 85mm 1.8... 24LL1.4 II...400 f5.6L...[B]50mm 1.4...15mm fisheye[B]... 3x EX580 II... Pocket wizards http://www.tompalmaers.be

          Comment


          • #6
            Re: Art of Belgian weddingjournalism

            Oorspronkelijk geplaatst door Tomppa Bekijk bericht
            dank je wel...Het is een verhaal, en dit zijn enkele fragmenten.. ondertussen heb ik een 2de prijs behaald in weddingjournalism contest in amerika met de 3de foto, "great light and moment" in categorie " being a kid"
            Proficiat, ondanks de kritiek die je hier af en toe krijgt, en het feit dat ik je instellingen en dergerlijke soms ook wat bizar vind, ben ik een grote fan van je. Het is verdiend hoor. Knap
            "The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman
            website fotoblog

            Comment


            • #7
              Re: Art of Belgian weddingjournalism

              Oorspronkelijk geplaatst door basti Bekijk bericht
              Proficiat, ondanks de kritiek die je hier af en toe krijgt, en het feit dat ik je instellingen en dergerlijke soms ook wat bizar vind, ben ik een grote fan van je. Het is verdiend hoor. Knap
              Ik volg, mooie reeks!

              Comment


              • #8
                Re: Art of Belgian weddingjournalism

                Oorspronkelijk geplaatst door Tomppa Bekijk bericht
                dank je wel...Het is een verhaal, en dit zijn enkele fragmenten.. ondertussen heb ik een 2de prijs behaald in weddingjournalism contest in amerika met de 3de foto, "great light and moment" in categorie " being a kid"
                Proficiat Tom!
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                Comment


                • #9
                  Re: Art of Belgian weddingjournalism

                  Wow!!

                  Trouwfoto's op een andere manier gebracht! Knap hoor!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Art of Belgian weddingjournalism

                    Boeiender om naar te kijken dan veel van die verliefd - verloofd - getrouwd - voor - eeuwig
                    dertien in een dozijn foto's

                    Comment


                    • #11
                      Re: Art of Belgian weddingjournalism

                      Staat al heel lang bij mijn favorieten.
                      www.digitalclickx.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Art of Belgian weddingjournalism

                        Los van het feit dat je je niet direct in een kerk waant, vind ik de eerste ook héél knap.
                        Die 3 kinderhoohdjes die zo aandachtig iets in het oog hebben daarboven.Mooi !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Art of Belgian weddingjournalism

                          Bijzonder mooi, prachtig gewoon, als je andere foto's van die reportage ook zo zijn mogen de gehuwden zich zeer gelukkig prijzen.
                          Proficiat.
                          Geert Van Dam

                          Comment


                          • #14
                            Re: Art of Belgian weddingjournalism

                            vind je derde een top plaatje
                            proficiat met je verjaardag vandaag
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Art of Belgian weddingjournalism

                              Het licht in de derde intrigeert me!
                              Was er echt zo'n gelukkig geplaatste reflectie, of heb je achteraf de omgeving wat verduisterd?
                              Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens :)
                              Flickr album Homepage

                              Comment

                              Working...
                              X