Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love rock V

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I love rock V

    Back to the roots ---> ben terug begonnen in het lokale festivalcircuit en daarom vorig weekend even gaan kijken op dit rockfestival. Niet al te schitterend licht maar wel goede bands.

    Kickstart Karma


    Bouldou & The Sticky Fingers - erg goede Rolling stones tribute


    Koyle - één van de betere coverbands in dit land, hebben gespeeld van 01.00 uur tot 04.15

    Last edited by CH Photography; 2 november 2009, 11:56.
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

  • #2
    Re: I love rock V

    knappe reeks ... geeft goed concertsfeer weer! proficiat
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: I love rock V

      goei reekske
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: I love rock V

        rocking pictures
        facebook

        Comment


        • #5
          Re: I love rock V

          Heerlijke laatste!

          Moet mezelf ook weer wat toeleggen op de "mindere" gig, want de accreditaties lopen niet echt vlotjes binnen.

          Maar wat niet wil zeggen dat je geen dijken van foto's kunt maken op zo'n momenten!
          Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

          Comment


          • #6
            Re: I love rock V

            mooie reeks Hans
            Ik dacht al is de Hans nu al aan zijn winterslaap begonnen

            Comment


            • #7
              Re: I love rock V

              Oorspronkelijk geplaatst door Omag Bekijk bericht
              Heerlijke laatste!

              Moet mezelf ook weer wat toeleggen op de "mindere" gig, want de accreditaties lopen niet echt vlotjes binnen.

              Maar wat niet wil zeggen dat je geen dijken van foto's kunt maken op zo'n momenten!
              Ik heb momenteel geen accreditaties meer want zit zonder werkgever.
              Geïnteresseerden mogen zich altijd melden
              De concerten en festivals die nog op mijn agenda staan zijn diegene waar ik vaste fotograaf ben.

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: I love rock V

                Prachtige reeks, die haarfijn de dynamiek en actie van het gebeuren blootgeeft

                Comment


                • #9
                  Re: I love rock V

                  Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
                  Ik heb momenteel geen accreditaties meer want zit zonder werkgever.
                  Geïnteresseerden mogen zich altijd melden
                  De concerten en festivals die nog op mijn agenda staan zijn diegene waar ik vaste fotograaf ben.

                  Hans

                  OE? weg bij TOTM?
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment


                  • #10
                    Re: I love rock V

                    Mja ambras gehad over een laattijdige accreditatie aanvraag voor een festival dat zeer belangrijk voor me was en waar ik al contacten had. Spijtig genoeg waren alle fotospots bezet. Ik heb daarop besloten een stop in te lassen.
                    Ik ga binnenkort wel eens op zoek naar een andere organisatie.
                    Doe gewoon effe mijn ding op de vaste festivals en concerten.

                    Hans
                    Last edited by CH Photography; 3 november 2009, 13:58.
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                    Comment

                    Working...
                    X