Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

    Ik mag dan misschien nieuw zijn hier op het forum, maar ik heb al de tijd genomen om de shooting day secties van BD helemaal uit te pluizen. Nu is het jammer
    dat ik tot de conclusie moet komen dat er voor de (nabije) toekomst slechts misschien 1 SD in overweging wordt genomen over roofvogels..

    Daarom deze nieuwe topic om misschien wat te brainstormen rond nieuwe SD's voor in de toekomst? Ik zal meteen ook maar de spits afbijten: er kan misschien
    een SD komen rond studiofotografie en belichting (strobisme) of een SD in de nasleep van de BD Challenge over de herfstkleuren?
    Follow me on neonpxl.com

  • #2
    Re: Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

    Het klopt dat er niet elke week of elke maand een SD wordt georganiseerd. Behalve de SD Brussel is het momenteel eigenlijk redelijk kalm op het SD front. Vanuit BD zelf wordt 2 keer per jaar voor vzw-leden een SD georganiseerd, gecombineerd met een AV. En dit jaar kwam er nog BDLive bij.
    Alle andere SD's zijn initiatieven van forumleden, al dan niet met de steun (in de vorm van een erkenning of ...) van BD. Het staat je dus vrij om zélf het initiatief te nemen en een SD te organiseren. Hoe organiseer je een SD? Klik
    Voor je eerste voorstel rond studiofotografie lijkt het me niet zo evident een SD te organiseren; eerder een workshop. Maar een SD "Herfstkleuren" zou je perfect zelf kunnen toch? Leg een datum vast, kies een locatie, plaats een topic / interessepeiling, ... en je bent vertrokken.
    Neem gerust contact op met de werkgroep voor méér info.
    En wat de roofvogel SD betreft... deze gaat (voorlopig?) niet door wegens te geringe interesse.
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

      We broeien nog op enkele zaken, zodra deze uit het embryonale stadium komen, verneem je er meer over.

      Voor het overige heeft college KPR het al uitgeklaard, neem gerust me één van ons contact op als je hulp wenst met het verder uitwerken van een SD.

      Comment


      • #4
        Re: Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

        Het contact opnemen van één van de leden SD werkgroep zijn de volgende:
        James71
        KPR
        Patricske
        Linda16093
        Stengil
        LjTom

        Het is maar om te weten wie je moet contacteren als je het initiatief zou nemen om een (niet) erkende SD te organiseren. Voor het organiseren van een erkende SD, met verzekering, moet je VZW lid zijn.

        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
        We broeien nog op enkele zaken, zodra deze uit het embryonale stadium komen, verneem je er meer over.

        Voor het overige heeft college KPR het al uitgeklaard, neem gerust me één van ons contact op als je hulp wenst met het verder uitwerken van een SD.
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

          Oorspronkelijk geplaatst door Matsuda XIII Bekijk bericht
          Nu is het jammer dat ik tot de conclusie moet komen dat er voor de (nabije) toekomst slechts misschien 1 SD in overweging wordt genomen over roofvogels . . .

          @ Matsuda XIII

          kijk een keer op volgende link en ga dan naar "Workshop".
          Dan vindt je misschien wat je zoekt.

          http://www.natuurfoto.biz/
          Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
          Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

          BD0460BE

          Comment


          • #6
            Re: Weinig concrete plannen rond nieuwe SD

            Bedankt voor de tips allemaal.. Ik zal er eens over nadenken om een SD te organiseren rond het thema herfstkleuren. Maar aangezien ik slechts sinds 2 maanden zelf bezig ben met fotografie en nog nooit een SD heb meegemaakt zou het misschien handig zijn dat er ook een meer ervaren fotograaf mee op de kar wil springen om hier rond een SD te organiseren.

            @ Bachus: interessante site, maar een roofvogelshoot staat niet echt op mijn verlanglijstje.. ik ga eerst nog wat moeten investeren in een betere telezoom voor mijn aanstaande reis naar Noorwegen
            Follow me on neonpxl.com

            Comment

            Working...
            X