Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Lucky342

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Lucky342

    Alwel Lucky 342. Proficiat met je eerste plaats en natuurlijk ook de eerste drie.
    Ik ben niet zo goed onthaald deze challenge maar toch een twaalfde plaats waar ik zeer tevreden mee ben
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

  • #2
    Re: Proficiat aan Lucky342

    Ook mijn felicitaties voor de 3 eerst geplaatsten.

    Was een spannende Challenge met heel veel kleur.

    Voor mij was vooral het extra lage genomen standpunt, die Lucky342 moet hebben gebruikt, die mij erg kon bekoren en waardoor waarschijnlijk deze foto dan ook werd uitgeroepen als de bste van deze Challenge.

    Zij die ervaring hebben met het fotograferen van pado's zullen wel weten hoe moeilijk het kan zijn om onder een extreem laag standpunt een paddestoel sherp in beeld te brengen.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Lucky342

      Hartelijk gefeliciteerd met je eerste plek bij de Challenge.
      Terecht gewonnen.
      Groeten : Anne14

      http://www.fotosite-anne.net/wordpress

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Lucky342

        Proficiat
        Nikon D3100 18-55 VR lens
        http://www.flickr.com/photos/102305253@N04/
        https://www.facebook.com/groups/867440223266618/

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Lucky342

          proficiat lucky342 , maar ook proficiat aan de top 12.
          de top 3 ziet er uit zoals ik hem voorspeld had.......allemaal topplaatjes
          Mijn Fanpagina
          Mijn website
          Camera : NIKON D800 + 16-24mm 2.8 + 24-70mm 2.8 + 70-200mm 2.8+ SB 800+Jinbei flitsset 800w

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Lucky342

            Bedankt allemaal voor de leuke reacties, maar ook om deze foto te laten winnen.
            Ik schrok mij rot dezemorgen, toen ik mijn foto als winnende boven in de lijst zag staan. Eerst kon ik het nog niet geloven en heb voor de zekerheid nog eens op "Vernieuwen" geklikt.
            Ik voel het aan als een hele eer en ben dan ook zeer dankbaar.
            Nikon D300s met nog wat glas en attributen
            Foto Lucky

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Lucky342

              Dikke proficiat aan de winnaar en natuurlijk ook aan al de andere foto's in de top

              Zelf ben ik zeer tevreden met mijn twee plaats zeker wetende dat ik door het grote tijdgebrek maar enkele uren voor het afsluiten van de challenge ben begonnen met mijn creatie. Allemaal ook natuurlijk bedankt voor jullie reactie en punten.

              Grtz Tigo
              To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
              Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Lucky342

                Van harte gefeliciteerd


                Hiermee bewijs je dat men het niet altijd heel ver moet zoeken of heel kunstmatige situaties moet creëren om een winnende foto te kunnen maken...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Lucky342

                  Van harte een dikke proficiat Lucky342, alsook aan de top 12 !!!

                  groeten Stampers

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Lucky342

                    Proficiat aan Lucky342, met de winnende challengefoto, Ook aan de ganse top12 (13) met van mij een extra pluim voor "Chrit" en "hetspook" die met hun landschapsfoto toch de top 10 halen. Zo'n foto's waren afgelopen maand echt niet makkelijk om te maken.
                    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Lucky342

                      Bedankt allemaal voor de mooie reacties
                      Nikon D300s met nog wat glas en attributen
                      Foto Lucky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Lucky342

                        Hartelijk gefeliciteerd! Een prachtige terechte eerste plaats!!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Lucky342

                          je was ook mijn favoriet
                          een dikke proficiat met je overwinning
                          en aan de top drie
                          inderdaad de landschapsfoto's hebben het niet makkelijk gehad de kleuren zijn er nu pas echt te vinden
                          dus ben ik heel te vreden met mijn 15 de plaats
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Lucky342

                            Proficiat aan de top 3.

                            Mijn toppers waren echter boris165, filipo & willempieke. Maar ja, ik heb het wel voor specialekes.

                            mvg
                            marc
                            Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                            M.v.g. Marc

                            Comment

                            Working...
                            X