Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto verdwenen op BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto verdwenen op BD

    Hoi,

    Eens een vraagje.
    Heb bij natuur en landschap foto's een topic lopen met foto's van een bevrozen chrysant (3 foto's in totaal).
    Heb er al veel positief commentaar op gekregen (waarvoor dank ) en wou de foto's gisteren even doorsturen (via link) naar een collega-amateur-fotograaf.

    Nu blijkt dat de laatste in de reeks (die ik persoonlijk mooiste vind) verdwenen is, enkel een kruiske. Maar dag ervoor nog alles zichtbaar.
    Foto's zijn gepost via imageshack.us en daar ook niet meer zichtbaar.
    Hou kan dit komen?

    Zelf heb ik niets veranderd en de andere foto's staan er wel nog op (zelfs oudere foto's zijn nog perfect zichtbaar). Ligt dit aan imageshack of is er iets anders aan de hand.

    Niet dat ik paniek ben, want heb de foto's natuurlijk op men pc staan maar vind het wel ambetant.

    Grtz
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

  • #2
    Re: Foto verdwenen op BD

    ALs ze bij imageshack niet meer zichtbaar zijn dan ligt het probleem duidelijk bij imageshack

    Op BD plaats je gewoon een hotlink naar die foto.
    Als de link niet meer geldig is dan krijg je een rood kruisje.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment


    • #3
      Re: Foto verdwenen op BD

      Hoe groter de parkeerplaats - in dit geval voor foto's - des te groter de kans op ongevallen.
      Gewoon opnieuw een upload doen naar Imageshack en geef daarbij de nieuwe foto dezelfde naam als de oorspronkelijke foto (crysantclose3.jpg). Probleem opgelost.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Foto verdwenen op BD

        Dacht al dat daar probleem was, zal raad van Jos uitvoeren en vanavond of morgen eens zien.

        Bedankt
        'Keep on Clicking'
        Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

        Comment

        Working...
        X