Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demis Roussos @ Kursaal Oostende

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Demis Roussos @ Kursaal Oostende

    Eerste poging met de Canon 70-200 2.8 en al onmiddellijk voor het executiepeleton : 1 (één) nummer frontstage
    Gelukkig nog wat fotokes kunnen nemen achteraf, toen de horde compactjes zich een weg naar het podium baande





    Canikon 40D - D200, D300

  • #2
    Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

    Hahaha, onze ouwe vriend ziet er goed uit. Goeie foto's, man !

    Comment


    • #3
      Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

      Dat noem ik nu eens balen zi, 1 nummer, hatelijk, zeg dan gewoon dat ze geen foto's meer moeten komen trekken éh! voor mij de 1e graag, ik weet het niet goed maar kan niet zo zeer om met de kadrage in de 2e maar vooral in de 3e, ik weet het niet goed. Ik zet m'n joker in!

      Comment


      • #4
        Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

        1 nr frontstage , straks gaan ze zelf dat nog halveren .
        Het kursaal is al niet de gemakkelijkste en vriendelijkste
        toch mooi de sfeer weergegeven
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

          Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
          1 nr frontstage , straks gaan ze zelf dat nog halveren .
          G
          Straks? Halveren? Twee jaar geleden was het in het Sportpaleis bij Beyonce al van dattum: 1 minuut, met de stopwatch ernaast... en van aan de PA, niet in de pit. Compleet debiel.

          Comment


          • #6
            Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

            1 ste is goed, 2 en 3 de vind ik niet zo speciaal

            vraagje:

            ik vind ze wel nogal iso ruis hebben of heb ik dit verkeerd voor? heeft dit via RAW z'n weg gevonden ?
            Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

            Comment


            • #7
              Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

              Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
              ik vind ze wel nogal iso ruis hebben of heb ik dit verkeerd voor? heeft dit via RAW z'n weg gevonden ?
              Ik ben blij dat je deze opmerking maakt
              Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een concertje doe met de (Canon) 40D en heb de verwerking gedaan zoals met de (Nikon) D300
              RAW via Capture One naar NX>pseudo NEF>JPG
              Ik moet dringend uittesten of ik geen betere resultaten krijg via DxO

              40D lijkt dus meer ruis te genereren dan de D300
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

                Bij Madonna kregen we toch nog 3 nummers, wel vanaf de PA. Plus... enkel foto's trekken naar voren en naar link en rechts, NIET naar achter...
                Op een bepaald moment komt de kinderoppas met Lourdes op de arm achter ons staan, op't vip-podiumke. Een fotograaf draait zich om en trekt een foto. Komt de vrouwelijke PR bulldog van Madonna (wie foto's getrokken heeft kent haar wel :-) ) vraagt 't business kaartje van de fotograaf en hopla... levenslange ban bij alle Live Nation events.
                Tja, 't wordt er niet makkelijker op.

                Ander voorbeeld: the Cult in de Effenaar. Accreditatie goedgekeurd. 2 minuten voor 't begin komt er een security gorilla frontstage: 'Sorry mannen, de tourmanager heeft zich bedacht. Geen professionele fotografen...'
                www.YourConcertShots.com

                Comment


                • #9
                  Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

                  **** man, waar gaat dit naar toe :s
                  WWW.JOPIX.BE
                  Just one click away...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

                    Elke fotograaf zou eens moeten stoppen met het trekken van artiesten waardoor ze in geen enkel blad meer staan. Es zien als ze dat tof vinden.
                    De kans dat dit gebeurd is nog kleiner dan nihil, mja tis de gedachte

                    Eerste vind ik de beste btw
                    Mijn toestel: Een zwarte schoendoos uiteraard L kwaliteit
                    website: http://www.hung.be
                    facebook - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

                      Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                      Ik ben blij dat je deze opmerking maakt
                      Het is eigenlijk de eerste keer dat ik een concertje doe met de (Canon) 40D en heb de verwerking gedaan zoals met de (Nikon) D300
                      RAW via Capture One naar NX>pseudo NEF>JPG
                      Ik moet dringend uittesten of ik geen betere resultaten krijg via DxO

                      40D lijkt dus meer ruis te genereren dan de D300
                      heb ook oostende onlangs gedaan en de belichting daar was een hel...

                      mijne 450 D is max iso 1600 en bij gebrek aan lichtsterk geweld is iso 1600 vaak nodig tijdens concerten

                      ( ps 40d foto's dat ik gezien heb vind ik de noise levels tov 450 nog een flink stuk beter)

                      ik pas het volgende toe naar RAW bewerking :

                      importeren in DPP , tabblad NR

                      luminance NR op 5
                      en met foto's waarvan donkere achtergrond ( concerten al vaak)
                      chrominance NR op 2 a 3

                      dan ben ik toch in grote mate ruisvrij
                      Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

                      Comment


                      • #12
                        Re: Demis Roussos @ Kursaal Oostende

                        Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                        Tja, 't wordt er niet makkelijker op.

                        '
                        Nog straffer: bij Gwen Stefani mochten we maar trekken op voorwaarde dat alle foto's eerst werden doorgestuurd naar miss Stefani zelf die dan zou bepalen welke er mochten worden gebruikt. Van de 5 die ik er heb doorgestuurd konden er twee haar goedkeuring wegdragen. De slechtste van de reeks dan nog, volgens mij. Maar wat kent zo'n mens van fotografie?

                        Alleen een boycot zou hier iets kunnen aan verhelpen. Maar begin daar eens aan: er zijn nu fotografen die gratis voor niks 200 kilometer karren om 5 minuten in de pit te mogen staan. Dan weet je het wel...

                        De enige blijk van solidariteit die ik ooit heb gezien was bij Clapton in Flanders Expo. Daar was oorspronkelijk gezegd dat er vanuit de pit mocht worden getrokken, maar ter plaatse was het management van Slowhand ineens van gedacht veranderd en moest het van aan de PA zijn. Niemand had een deftige tele bij en toen zijn we allemaal naar huis gegaan zonder foto's. Maar dat was echt eenmalig.

                        Comment

                        Working...
                        X