Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help...

    wie heeft er gewonnen? Ik kan niet op de challenge, dus kan het niet zien. Vind het ook vreemd dat er niets geschreven wordt voor de winnaar.
    Dus, winaar, wie je ook mag zijn proficiat.
    Ik heb al één geruststelling, en dat is dat ik bij de 36 eersten zal zijn.
    Ik vond het wel spijtig dat er deze keer zo weinig inzendingen waren.

  • #2
    Ik kan er ook niet op, maar denk dat Sven dit wel zal fixen.
    Dat er weinig deelnemers waren kan ik best begrijpen.

    Als je niet zo sterk bent in belichting enzo of niet het gepaste materiaal was dit wel een zeer moeilijke opgave.

    Ik heb geprobeerd en veel ondervonden én bijgeleerd. Dat vind ik het bijzonderste. Mochten ze deze of een andere challenge die wat meer studiogericht is nog eens bedenken dan pak ik het wel anders aan.

    De foto's buiten getrokken hadden dat probleem minder, maar eenvoudig was het niet.

    Proficiat aan alle deelnemers zou ik zeggen. Deelnemen is leren en er is al iemand die wint. En van zijn foto kun je ook weer iets opsteken. Daar is BD tenslotte voor.

    Mark.
    Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

    Comment


    • #3
      De uitslag kan je hier vinden : http://dc.netadmin.be/challenge/list...id=21&page=ALL

      Het nieuwe thema is nog een mysterie ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        De problemen zijn opgelost; was gewoon vergeten het nieuwe onderwerp online te plaatsen .

        Dat is nu gebeurt: het onderwerp is Vuil.
        Christian D.

        Comment


        • #5
          Ja inderdaad waren er weinig deelnemers. Had ik gedacht gezien de meoilijkheidsgraad. Had ook eerst afgezien om deel te nemen. Maar ben best tevreden dat ik heb meegedaan. Heb tenslotte iets bijgeleert. Heb ook leerzame kretiek gekregen. En dat is tenslotte de bedoeling van de chalenge dat je iets bijleert.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Originally posted by christian
            De problemen zijn opgelost; was gewoon vergeten het nieuwe onderwerp online te plaatsen .

            Dat is nu gebeurt: het onderwerp is Vuil.
            Foei, foei, waar was je met je gedachten Christian.

            Wij zaten vanaf 00.00h op onze honger

            Comment

            Working...
            X