Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alle beelden!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alle beelden!

    u beoordeelde alle beelden bedankt.
    is dat nieuw, of mij niet eerder opgevallen.
    vind het wel heel netjes hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

  • #2
    Re: alle beelden!

    is normaal bouk
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: alle beelden!

      Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      is normaal bouk
      oh..nog nooit opgevallen, terwijl ik meestal alle inzendingen een cijfer geef.
      (behalve als het onderwerp me niet aanstaat).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: alle beelden!

        we zijn met een paar mensen die alle beelden ook de laaste van een comment voorzien
        is niet prettig om geen beoordeling te krijgen op je inzending
        daarom zorgen we er voor dat dit toch gebeurt Dimiella en Erven hebben er deze maand ook vele gedaan daarvoor mijn dank aan hun
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: alle beelden!

          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
          we zijn met een paar mensen die alle beelden ook de laaste van een comment voorzien
          Nu snap ik waarover dit draadje gaat...maar mijn hersens zijn op diezel hé.
          Jammer dat van de 80 deelnemers er maar zo weinig zijn die op meerdere fotos comments geven. Kweet der kruipt veel tijd in en je hebt altijd het risico dat iemand serieus op zijn tenen getrapt is. Maar anderzijds vind ik dit enorm leerzaam. Ik probeer altijd te kijken naar hoe het thema ingevuld wordt, de moeilijkheidsgraad van de foto, en in mijn achterhoofd: hoe zou ik het beter proberen doen.Ik heb ook altijd graag reactie op mijn foto, en liever negatieve dan geen. (maar liefst positieve)
          Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

          Comment


          • #6
            Re: alle beelden!

            [QUOTE = Erven; 2445273]
            Jammer dat van de 80 deelnemers er maar zo weinig zijn die op meerdere fotos commentaar geven. [/ QUOTE]

            geeft nooit commentaar in Challenge alleen punten.
            maar das een andere discussie.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: alle beelden!

              ik heb daar wel respect voor maar ik ben van oordeel dat een challenge een wedstrijd is en die commentaar wil kan zijn ei altijd kwijt in showcase , niet in beoordeling want je neemt enkel met het beste werk deel aan een wedstrijd .
              Dus een tip voor de challenge , je zou moeten kunnen aanvinken dat je GEEN commentaar wenst .
              De resultaten kunnen in andere rubrieken besproken worden , dan zal je het draagvlak van een foto vergroten , dit leid ik af uit het vb. van onze HOF formule , eens genomineerd krijg je opnieuw reacties veelal om te zeggen dat ze deze foto over het hoofd hebben gezien.

              Comment


              • #8
                Re: alle beelden!

                Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
                ik heb daar wel respect voor maar ik ben van oordeel dat een challenge een wedstrijd is en die commentaar wil kan zijn ei altijd kwijt in showcase , niet in beoordeling want je neemt enkel met het beste werk deel aan een wedstrijd .
                Dus een tip voor de challenge , je zou moeten kunnen aanvinken dat je GEEN commentaar wenst .
                De resultaten kunnen in andere rubrieken besproken worden , dan zal je het draagvlak van een foto vergroten , dit leid ik af uit het vb. van onze HOF formule , eens genomineerd krijg je opnieuw reacties veelal om te zeggen dat ze deze foto over het hoofd hebben gezien.
                Ik denk dat op die manier de eerste 3 misschien 10 overladen zullen worden met . En de rest niets meer. Ook zal men al beinvloed zijn door de uitslag. Nu worden de comments onbeinvloed gegeven, zelfs de winnaars krijgen soms nog aanbevelingen hoe het beter zou kunnen, en waarom niet.(de perfecte foto bestaat niet zeker?). De chalenge is er om te leren, en enkel van je fouten kan je leren en ook wel van andermans fouten. Ik weet ook wel dat iedereen ervan overtuigd is dat hij "de beste" foto heeft en dat het altijd wat "pijn" doet om dan een negative respons te krijgen. Maar als niemand onbeinvloed op fouten/verbeteringen wijst zal men geen vooruitgang maken. Ik denk ook dat zonder de comments het een saaie boel zou worden en ook het "puntengeven" zou achterblijven. Ik heb gemerkt dat in de andere rubrieken op BD zeker niet neutraal geoordeeld wordt en eerder met of en plaats van met een onderbouwde mening. Allé da's toch wat ik ervan vind, en ieder zijn mening .
                Als ik nog iets ter verbetering van het commentaargeven mag komen is dat ook de commentaargevers zouden annoniem blijven tot achter de uitslag. Nu denk ik dat degene die op vele foto's (vaak negatief) reageren vaak als zeurpieten bestempeld worden, en kan men niet meer op iemand persoonlijk zijn "kap" zitten zoals nog is gebeurt. Maar hoe dan ook: de challenge is er met het huidig reglement dus je neemt het of je laat het zou ik zeggen. Ik neem het.
                Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                Comment


                • #9
                  Re: alle beelden!

                  erven ,
                  zoals je zelf aanhaalt is de challenge geen probleem maar beoordeling en showcase wel dus maak spelregels die voor iedereen tof zijn .
                  Ik snap nog steeds niet dat je aan een wedstrijd moet deelnemen om comments te krijgen .
                  dit is de omgekeerde wereld , je leert meer bij in de challenge dan op het forum .
                  Ik blijf erbij geen comments tijdens het puntengeven enkel op het eind van de maand .
                  Nu word ik tijdens een challenge overspoelt met foto's waarvan ik denk :is dit het .....
                  terwijl in beoordeling geen kat commentaar geeft laat staan je voorthelpt .
                  Ik weet dat dit al een zeer oud zeer is maar als ik dan zie dat mensen er eindeloos veel tijd insteken om niemand zonder commentaar te laten heb ik zoiets van : nu hebben we eindelijk mensen die iedereen vooruit willen helpen maar waarom in een wedstrijd .
                  Maar ik erger me nog het meest aan deelnemers die een shot herdoen in challenge en die het vertikken ook maar rekening met op en aanbevelingen te houden in beoordeling of zelf in showcase ik zie zelden een update na commentaar die door meerdere aanbevolen word .
                  Dus deelnemers kijk eerst in eigen boezem voor ge een foto in challenge met ons deelt.

                  Comment

                  Working...
                  X