Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Brussel Hogerop - De Senaat - update + album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Brussel Hogerop - De Senaat - update + album

    Onder het motto, beter laat dan nooit, ik ben er een dikke week tussenuit geweest,
    heb ik daarnet even gekeken of er iets tussen mijn foto's van de SD-Brussel Hogerop steekt.
    De first results...


    De dirigente


    D90 - 10,5mm - ISO 200 - F11 - 1 seconde



    Een halfrond in 't rond


    D90 - 10,5mm - ISO 200 - F11 - 1/6 seconde



    De Yin Yang-versie van "De Croo"


    D90 - 55mm - ISO 400 - F5 - 1/5de seconde

    Gezien het weinig zin heeft blijkbaar, om na 2 weken nog foto's online te zetten,
    zet ik er maar ineens een link naar mijn album bij.
    Niet alle foto's die er in staan zijn mijn beste, maar er zit ook een zoektocht in naar licht en kleur,
    in de hal van het Parlement.
    Last edited by FestinaLente; 24 oktober 2009, 08:34. Reden: Album toegevoegd, gezien na twee weken zich niemand nog interesseert aan een tweede reeks

  • #2
    Re: SD Brussel Hogerop - De Senaat

    De eerste 2 kunnen me wel bekoren. Daarvan is nr 2 mijn favoriet, door het gebruikte lensje en het bekomen effect, ondanks de perfecte timing van 1. Het HALF-rond bij 2 lijkt bijna helemaal rond.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: SD Brussel Hogerop - De Senaat

      Nr 2 is heel mooi.
      Bij nr 3 storen de glinsteringen me te fel. We zijn beter van je gewoon
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: SD Brussel Hogerop - De Senaat - update + album

        Nummer 1 en 2 zijn zoals reeds door anderen gezegd subliem met een persoonlijke voorkeur voor 1.

        Groeten,

        Mark
        http://markwijnants.zenfolio.com/
        Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'

        Comment


        • #5
          Re: SD Brussel Hogerop - De Senaat - update + album

          De tweede vat het inderdaad allemaal netjes samen
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: SD Brussel Hogerop - De Senaat - update + album

            Chris de eerste heb je niet voor niks als eerste geplaatst volgens mij en das voor mij ook de meest aansprekende.
            Vind wel dat je goed op de koptelefoons gelet hebt dat ze toch wel wat gelijk hingen.Alleen net niet storend is die driepoot links..En die persoon die rechtstaat..
            Het was precies de moeite daar in de senaat...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment

            Working...
            X