Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

analoge camera laten herstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • analoge camera laten herstellen

    klein vraagje:
    zou ik nog ergens terecht kunnen om een oude analoge compact te laten herstellen?
    Ik ben buiten digitale fotografie wel wat bezig met analoge compacts (bijna versleten gevallen, lomografie enz) en nu vond ik per toeval een oud geval terug in de kast, maar de ontspanknop geeft geen weerstand meer en doet bijgevolg eigenlijk niets meer.
    Ik herinner me wel dat die gewoon tijdens het fotograferen is stukgegaan, dus ik heb zo'n klein vermoeden dat zoiets nog redelijk makkelijk te fixen moet zijn.

    Probleem: ik ken er té weinig van. Nu heb ik Nelissen in Mechelen al gemaild, maar zij kunnen er blijkbaar niks aan doen. Iemand een idee waar ik wél nog terecht kan? Liefst in de regio Mechelen of Antwerpen-stad.

  • #2
    Re: analoge camera laten herstellen

    Als Leuven in aanmerking komt: Fotokar in de Diestsestraat.

    Excentrieke ontvangst daar wel, maar de zaakvoerder, Karel, zal je zeker willen helpen.
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: analoge camera laten herstellen

      Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
      Als Leuven in aanmerking komt: Fotokar in de Diestsestraat.

      Excentrieke ontvangst daar wel, maar de zaakvoerder, Karel, zal je zeker willen helpen.
      daar kom ik eigenlijk nooit, maar als er niks anders uit de bus komt kan wel eens een kennis die daar op kot zit eens naartoe sturen bedankt voor de info al!

      Comment


      • #4
        Re: analoge camera laten herstellen

        Bij Grobet in Antwerpen zullen ze je ook wel willen helpen.

        Comment

        Working...
        X