Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht

    Hallo,
    Ik weet niet of dit het juiste forumtopic is, maar ben op zoek naar een fotograaf om wat leuke foto's te maken van mij. Je krijgt carte blanche (behalve naakt). Liefst iemand die wat werk kan laten zien, zodat ik een idee heb van je stijl.
    Even wat stats: ben een kerel van 29, 189, 76 en indien gewenst kan ik wat foto's sturen zodat je al een idee hebt.
    Ik doe dit uiteraard gratis en wil me gerust een halve dag of dag hiervoor vrijmaken.
    Dus ben jij een creativeling, geef me dan een seintje.
    Greetz
    Frederik

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht

    Dit is geen forum om gratis fotografen te ronselen om je foto's te maken ,daar is een heel bekende site voor op het internet en daar kan je jezelf voorstellen als model ,en kan er gewerkt worden op TFCD basis .

    Groetjes

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht

      Hoevaak ga je een topic starten?
      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht

        Kan je wat meer info geven over die website en wat is TFCD?
        Ben op zoek naar (student)fotografen die iemand zoeken om ervaring op te doen. In ruil stel ik graag mijn tijd ter beschikking.
        Zo is het voor beiden een win-win situatie.

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf gezocht

          eye-on.net
          modellennet.be
          duthheaven.nl
          ...
          Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf gezocht

            hey paly heb net je website bezocht, je maakt wel mooie foto's. ken je een leuke locatie om foto's te maken. ik zou graag foto's hebben in een kasteel of iets dat heel glamoureus oogt. wil me eventueel verplaatsen.
            wat vraag je hiervoor?

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf gezocht

              [Mod]Discussie afgesloten wegens veelvuldig crossposting. TS heeft PB ontvangen.[/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X