Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Television Love

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Television Love

    Deze foto's maken deel uit van een schoolopdracht. We kregen de titel "F*ck Tv" en verder waren we vrij. Ik besloot om een fotoreeks te maken waarin ik het dubbelzinnige van televisiekijken toon.

    Mensen zetten vaak te televisie aan wanneer ze alleen thuis zijn om gezelschap te hebben of zeggen een afspraak met vrienden af om gezellig, alleen, thuis tv te kijken... Je mist vaak heel wat door naar een scherm te staren, en daarbij zet televisie je helemaal niet aan tot denken maar laat het je gewoon levensloos staren, wat bijvoorbeeld bij een boek of computer niet het geval is want er is nog steeds interactie.

    In mijn reeks zie ik de televisie, ook bekend als Thierry Visie, als de beste vriend. Mijn personage neemt hem overal mee naartoe, alsof de tv als het ware een leegte opvult. Maar uiteindelijk blijft het toch maar een stomme televisie...











    Meer foto's vind je op http://www.flickr.com/photos/hanneu/...7616077421869/
    Nikon D90 |Nikkor 18-105mm

  • #2
    Re: Television Love

    Heel mooi! Intrigerend kleurpalet.
    Canon Eos 450D
    Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
    Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

    Comment


    • #3
      Re: Television Love

      leuk maar wat kort verhaal.
      je mag er 10 plaatsen hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Television Love

        1,2& 5 vind ik heel mooi. kleur, model,... Dat geklooi met die tv werkt voor mij wel. Je beelden zijn sterk genoeg om je uitleg overbodig te maken.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Television Love

          opdracht geslaagd! mooie reeks!
          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

          Comment


          • #6
            Re: Television Love

            Het idee is gewoon prachtig een eigentijdse kijk op fotografie .Geweldige reeks .

            Groeten Bob

            Comment


            • #7
              Re: Television Love

              Fotografie met inhoud. Heel goed gedaan, al had ik ook graag wat meer beelden gezien. Het onderwerp en het idee is prima, ik denk dat je er echt nog meer (goeie) beelden kan rond maken.



              L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #8
                Re: Television Love

                De link met de rest van de foto's staat onderaan. Bedankt voor de leuke feedback
                Nikon D90 |Nikkor 18-105mm

                Comment


                • #9
                  Re: Television Love

                  Knappe reeks en de opdracht is hier goed ingevuld.
                  Vriendelijke groeten,Raf

                  www.rafvandenbogaert.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Television Love

                    prachtig!
                    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                    My flickr My site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Television Love

                      Erg leuke reeks , vind de beelden zeer sterk en de uitleg ervoor is inderdaad niet nodig.
                      En er word inderdaad teveel tv gekeken ... opium voor het volk zekers...en fast food voor onze brains.
                      En het gaat nog achteruit he er komen steeds meer kanalen waar steeds minder op te zien is.

                      Anyway ... Puik werk.... Meer van dat.

                      Groeten Vince

                      Comment


                      • #12
                        Re: Television Love

                        ik had er hier graag 10 gezien van die reeks
                        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                        IMac/IPad/Mac Air 
                        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                        Comment


                        • #13
                          Re: Television Love

                          Je hebt je visie over de goeie ouwe beeldbuis niet alleen op een artistiek hoog niveau, maar ook met een mooie filosofie daaromtrend weten weer te geven. Zowel je uitleg vooraf, als de opnamereeks vind ik zeer inspirerend. Het zet mij eigenlijk verder tot nadenken over iets onopvallends en vanzelfsprekend in ons dagelijks leven. Het is eigenlijk een letterlijke expressie, en doet mij een beetje denken aan het clipje van Roger Sanchez met Another Chance. Respect
                          Last edited by jochenvde; 17 oktober 2009, 16:53.
                          Jochenvde Photography
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Television Love

                            Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
                            Het is eigenlijk een letterlijke expressie, en doet mij een beetje denken aan het clipje van Roger Sanchez met Another Chance. Respect
                            Echt? Dat clipje was onder andere één van mijn inspiratiebronnen... Zo leuk dat je het er ergens in herkent. Dat neem ik op als een compliment!
                            Nikon D90 |Nikkor 18-105mm

                            Comment


                            • #15
                              Re: Television Love

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hanneu Bekijk bericht
                              Echt? Dat clipje was onder andere één van mijn inspiratiebronnen... Zo leuk dat je het er ergens in herkent. Dat neem ik op als een compliment!
                              Dat clipje kwam spontaan in mij op toen ik deze opnamen zag Je hebt er alvast zeer creatief mee omgesprongen
                              Jochenvde Photography
                              Flickr

                              Comment

                              Working...
                              X