Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raekwon @ Petrol Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Raekwon @ Petrol Antwerpen

    Verleden zaterdag Raekwon in de Petrol in Antwerpen:



    Raekwon:





    De crowd:






    De afterparty:







    Mvg,
    SB
    Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

  • #2
    Re: Raekwon @ Petrol Antwerpen

    Cool! Doet me denken aan een shoot van een Jamaicaanse rapper die ik ooit deed. Maar toen stond ik voor het podium, midden de massa... scary! LOL
    Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

    Comment


    • #3
      Re: Raekwon @ Petrol Antwerpen

      Schitterende fotos en zeker met de omzetting naar het zwart wit geeft het de fotos een grote meerwaarde!

      prachtig..

      Wat ik mij soms afvraag is hoe jullie dat meekrijgen binnen, bij concerten mogen toch geen reflex cameras gebruikt worden?

      Comment


      • #4
        Re: Raekwon @ Petrol Antwerpen

        Schitterende fotos en zeker met de omzetting naar het zwart wit geeft het de fotos een grote meerwaarde!

        prachtig..

        Wat ik mij soms afvraag is hoe jullie dat meekrijgen binnen, bij concerten mogen toch geen reflex cameras gebruikt worden?
        Bedankt voor de commentaar

        één van de organisatoren is een goede vriend van me - ik stond als fotograaf op de lijst
        En als ik niemand persoonlijk ken stuur ik meestal op voorhand een mailtje om te vragen of dit mogelijk is - in ruil voor een reeks foto's natuurlijk
        Bij optredens zoals deze is het echt wel nodig om toestemming te vragen - het was er zo donker dat ik voor bijna al m'n foto's m'n flits gebruikt heb (niet direct natuurlijk maar bouncen tegen het plafond). Hiervoor heb je eigenlijk zelf toestemming nodig van de artiest zelf want ik kan me voorstellen dat zo'n flits redelijk irritant kan zijn als je op podium staat.

        Mvg,
        SB
        Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

        Comment


        • #5
          Re: Raekwon @ Petrol Antwerpen

          Vet, heel erg vet.
          Een erg dikke 'wow' voor die tweede!
          Derde vind ik dan weer heel wat minder, laat die weg en je houdt twee ijzersterke platen over.

          Comment

          Working...
          X