Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

twee pogingen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • twee pogingen

    Is het wat ...?



    is een weerspiegeling, dacht eerst om het in de prullenbak te gooien maar bij nader inzien ....

    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: twee pogingen

    De eerste oogt mij iets te gelig. De tweede daar moet ik nog even over nadenken. Door er langer naar te kijken, ontdek je meer. Misschien 'ns 180° draaien, luchters op hun kop kijken nogal raar.
    Geniet van foto's maken

    Comment


    • #3
      Re: twee pogingen

      Sluit me aan bij Chris, de eerste is te gelig (in veel van mijn foto's is dit ook het geval), de tweede. tja... weet echt niet wat ik er van moet vinden.
      Vriendelijke groeten, Sven
      Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

      Comment


      • #4
        Re: twee pogingen

        thanks voor de reakties he maar zoals gezegd is een weerspiegeling in een nogal donkere kamer van een glazen tafelblad van de luchters ..... vond het eerst ook een raar gezicht maar hoe meer je er naar kijkt hoe subtieler het wordt..... niet ? :-)
        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

        Comment


        • #5
          Re: twee pogingen

          Ik volg chris, omkeren lijkt mij een goed idee. En als je dan links en rechts nog wat bijcropt wordt het net een bloemstuk!
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: twee pogingen

            Zo dus .....? :-))

            [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

            Comment


            • #7
              Re: twee pogingen

              Veel beter, Eddy
              Geniet van foto's maken

              Comment


              • #8
                Re: twee pogingen

                Naast het wat gele mis ik iets in de eerste foto. De stoelen staan eigenlijk niet mooi genoeg op lijn om indruk te maken en verder is er ook niets speciaals. Ik denk dat je dan beter de rij ervoor genomen had. Daar had je tussen alle 'gewone' stoeltjes er ene die opengeklapt was.

                Die weerspiegeling heeft wel iets (als je het weet).
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                Comment


                • #9
                  Re: twee pogingen

                  Op zijn kop ziet het er veel beter uit.
                  BD1331BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: twee pogingen

                    De "op de kop foto" is inderdaad beter. Bij de eerste, mis ik ook dat alles recht staat... niets belet om even de stoelen juist te zetten, voor een betere foto. Bovendien moet de poetsvrouw het dan niet meer doen .

                    Mvg

                    Chris

                    Comment

                    Working...
                    X