Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

    Vandaag maar eentje. De rest volgt nog later en in het album. Vergadering van 8.30 uur tot 18.30 uur is net te lang om nog iets te kunnen doen behalve in de zetel te ploffen...


  • #2
    Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

    Mooi gespeeld met de scherptediepte, Sandra!

    Heb je de toonschaal bewust in het middengebied gelaten? Zoniet zou ik eens proberen met een ietsje meer helderheid en contrast (maar dat is dan weer mijn smaak...)
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

      Nog op de valreep gezien voordat ik ging tv-en, dus nog snel even antwoorden, hihi.
      Bedankt voor de reactie.
      Ik hou enorm veel van zulke foto's maken, weinig scherptediepte. Ben niet zeker of ik daar wel de beste lens voor heb, maar af en toe zit er iets tussen dat gelukt is

      Ik had de foto helderder gemaakt, maar dan vallen de benen linksboven veel te hard op. Er liep wel altijd iemand rond de tafel.
      Contrast daarentegen kan ik nog wel wat aan doen.

      Comment


      • #4
        Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

        Sandra,

        Dit is een mooie hoor... maar euhm nu dacht ik toch zeker dat je die eerst netjes op een rijtje zou leggen

        Voor wat betreft je opmerking ivm lens : zoveel te groter je diafragma kan (kleiner getal dus) zoveel te beter je lens is om dergelijke dingen te doen (want zoveel te kleiner je scherptediepte is).
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

          Less is more. Eentje volstaat ruimschoots als de kwaliteit goed is. En dat is zeker het geval.
          Geniet van foto's maken

          Comment


          • #6
            Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

            Knap gespeeld met de scherptediepte.
            http://www.photo-patricske.be
            Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

            Comment


            • #7
              Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

              Knap reslutaat
              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              Ik had de foto helderder gemaakt, maar dan vallen de benen linksboven veel te hard op. Er liep wel altijd iemand rond de tafel.
              kan je dat niet opvangen door na je "verheldering" een vignette toe te passen zodat de hoeken weer wat verdonkeren?

              Comment


              • #8
                Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

                Mooi standpunt, van mij had de schepte op de 3e krant mogen liggen, iets meer naar voren. Benieuwd naar je album!
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #9
                  Re: Het parlement. SD - Brussel 3 - Deel 2

                  Een hele mooie, goed gezien en vastgelegd.

                  Mvg

                  Chris

                  Comment

                  Working...
                  X