Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowboarden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Snowboarden

    Bestaat er een speciale zak, die ervoor zorgt dat als je snowboard en valt er niet te veel aan je kodak is?
    Of hoe het beste fotograferen als je je kodak meeneemt terwijl je snowboard?
    Bedankt.

  • #2
    Re: Snowboarden

    Burton Of je moet een Pelicase op je rug binden (je camera zal niets hebben, je rug daarentegen

    voor wat inspiratie
    Last edited by Sam Jae; 12 oktober 2009, 10:44.

    Comment


    • #3
      Re: Snowboarden

      Oorspronkelijk geplaatst door Talithatje Bekijk bericht
      Bestaat er een speciale zak, die ervoor zorgt dat als je snowboard en valt er niet te veel aan je kodak is?
      Of hoe het beste fotograferen als je je kodak meeneemt terwijl je snowboard?
      Bedankt.
      ik ben al ettelijke malen gaan snowboarden met al mijn gerief bij (was toen nog 1DmkII+100-400+85+8+17-40) en die stak ik allemaal in mijn spotgoedkope Lowepro mini trekker.

      je moet er gewoon voor zorgen dat je voorzichtig bent en niet valt hé
      maar als je valt, biedt eigenlijk de standaard (weather sealed) fotorugzak vrij veel bescherming. Ik ben een paar keer serieus op mijn gezicht gegaan én ook recht op de rugzak gevallen zonder dat er één krasje of deukje aan mijn materiaal was. Wat ik altijd wel deed is een dikke handdoek dubbel vouwen om bovenop al mijn gerief te leggen in de rugzak. Als ik toen mijn fragielere 400D meenam, dan stak ik die ook nog eens in een handdoek.
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Snowboarden

        Ik ben naar de site gaan kijken van burton. maar heb vrijwel de zelfde zak maar van dakine.. Dus die zal ook wel wat bescherming bevatten!
        & niet proberen te vallen? Hmmmm

        Comment

        Working...
        X