Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Protestantse Kerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Protestantse Kerk

    Enkele foto's van de Protestantse Kerk. Een mooie plek met veel tierlantijntjes

    Foto 1


    Foto 2


    Foto 3

  • #2
    Re: Protestantse Kerk

    Ik vind de eerste wel knap gezien Sandra en vraag me af wat de derde zou geven in Sepia.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Protestantse Kerk

      vind je eerste en derde best geslaagd, door de hoge iso heb je wel wat last van ruis ... ik zou die durven omzetten naar zo'n oude z/w foto, toen ruis nog mocht

      Comment


      • #4
        Re: Protestantse Kerk

        Bedankt voor jullie reacties
        Dat ruis he... Gezocht: vrijwilliger voor het dragen van mijn statief op pijnlijke rugdagen hehe. Oh... of een sponsor voor een camera die geen ruis geeft op 1600 iso
        Alle gekheid op een stokje. Ik ga zeker eens proberen om te zetten alhoewel ik er geen held in ben.

        Comment


        • #5
          Re: Protestantse Kerk

          Best wel een leuke reeks, ik ben spijtig genoeg niet meer in de kerk geraakt, aangezien ik was blijven plakken aan het plein aan de bib.
          De eerste is ook mijn favoriet, leuke spiegeling en spel met de scherpte.
          En die ruis valt best nog mee, enkel op de derde foto leidt het een beetje af, maar die kan er zeker ook nog door!
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Protestantse Kerk

            De derde foto heb ik een tikkeltje verlicht niet veel nochtans, misschien dat daarom die ruis ook wat meer opvalt? Ik zal morgen nog eens naar het origineel kijken en ter vergelijking erbij plaatsen.

            Comment


            • #7
              Re: Protestantse Kerk

              Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
              De derde foto heb ik een tikkeltje verlicht niet veel nochtans, misschien dat daarom die ruis ook wat meer opvalt? Ik zal morgen nog eens naar het origineel kijken en ter vergelijking erbij plaatsen.
              Vergeet dan niet éérst die horizontale lijn op de muur weg te poetsen.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #8
                Re: Protestantse Kerk

                Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                Dat ruis he... Gezocht: vrijwilliger voor het dragen van mijn statief op pijnlijke rugdagen hehe. Oh... of een sponsor voor een camera die geen ruis geeft op 1600 iso
                Die zware statieven hé. Na een dag sleuren voel ik het ook aan mijn rug.

                Eerste foto is de meest originele. Mooi beeld van één van de prachtige luchters in de protestantse kapel. Ik vind ook de tweede foto van het gebedenboek (of was het een zangboek) heel mooi gezien. Geeft mooi weer dat de kapel nog altijd gebruikt wordt voor de protestantse eredienst. Al meer dan twee eeuwen komen in deze kapel op zondag mensen samen, zoals onze gastvrouw vol trots vertelde. Derde is wel een mooi boek, maar ik vind de foto net iets minder dan de twee andere.
                Geniet van foto's maken

                Comment


                • #9
                  Re: Protestantse Kerk

                  Je hebt een aantal elementen uit deze prachtige kapel mooi weergegeven.
                  Maar het was inderdaad zoals Wim ons had gezegd moeilijk te fotograferen.
                  Toch vind ik dat je vooral met je eerste een mooi beeld hebt gecreëerd waar je de ruis maar bij moet nemen.
                  www.photo-rudi.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Protestantse Kerk

                    Je hebt het prachtig vastgelegd, spijtig van de ruis.
                    http://www.photo-patricske.be
                    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Protestantse Kerk

                      Ik vind de derde de beste omwille van de sfeer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Protestantse Kerk

                        Toch de eerste voor mij, omwille van de originele kijk!

                        (ik heb er zo wel vaker gezien van jou, je hebt een scherp oog!)
                        BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                        Comment


                        • #13
                          Re: Protestantse Kerk

                          Bedankt voor de reacties 'k Moet er al van blozen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Protestantse Kerk

                            Mooie foto's, met oog voor detail, met de eerste een typische "Sandra"-foto, maar wel een mooie, niet alleen vanwege de spiegeling, maar ook goed belicht en mooi lijnenspel in de omgeving.

                            Mvg

                            Chris

                            Comment


                            • #15
                              Re: Protestantse Kerk

                              in tegenstelling tot de meesten vind ik de derde heel mooi, de ruis stoort me niet.
                              de eerste vind ik een mooi beeld, maar links van de kader is een lichtflikkering die ik minder vind.
                              http://500px.com/RonnyJanss

                              Comment

                              Working...
                              X