Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verslag over moderne kunst - Denmark

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verslag over moderne kunst - Denmark

    In Sint-Truiden loopt momenteel een kunst project van gerenomeerd kunstenaar "Denmark".
    Meer info op Denmark persbericht

    Zeer verscheiden en toch weer rond hetzelfde thema. Oud papier (op een manier versneden en samengebracht dat ze niet meer leesbaar zijn) en andere materialen die weggegooid werden, voornamelijk hout.
    Onderstaande plaatjes hebben niet de bedoeling om de kunstwerken als dusdanig te fotograferen maar wel om ze te verwerken in fotos die op zichzelf kunstig zijn. Compositie, beeldvlakverdeling en licht.

    Oude balken waarin oude boeken verwerkt zitten





    Oude tijdschriften en stukken hout


    Duigen van een wijnvat met oud papier erin verwerkt




    Stukjes papier van een kunstboek samen geniet


    Kadertjes van oud papier


    Eiken balken met oud papier



    Het verhaal is dat moderne kunst niet altijd eenvoudig te verstaan is maar dat ik het toch een mooie gelegenheid vond om op de gevoelige sensor te zetten.
    U bent bij deze uitgenodigd om ook eens een kijkje te nemen.
    PS: de locatie, Begijnhofkerk en het oude archief dat deel uitmaakt van de kunst locatie, zijn meer dan de moeite om eens een kijkje te komen nemen.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Verslag over moderne kunst - Denmark

    Interessante fotoreeks met veel aandacht voor compositie
    Waarin je knap vermeden hebt om enkel te registreren.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Verslag over moderne kunst - Denmark

      Onderstaande plaatjes hebben niet de bedoeling om de kunstwerken als dusdanig te fotograferen maar wel om ze te verwerken in fotos die op zichzelf kunstig zijn.
      ai ai, dacht ik bij het lezen van die introductie. want het fotograferen van kunst resulteert vrijwel steeds in het registreren van andermans creativiteit.
      terwijl een goede foto moet ontsproten zijn aan de creativiteit van de fotograaf.
      maar na het bekijken van de foto's moet ik zeggen dat je daarin goed bent geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: Verslag over moderne kunst - Denmark

        mooie reeks! foto 3 vind ik een juweeltje!
        Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
        www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

        Comment


        • #5
          Re: Verslag over moderne kunst - Denmark

          Knap in beeld gebracht.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Verslag over moderne kunst - Denmark

            Zoals control-z reeds aanhaalde legde je de lat hoog , qua creativiteit , je bent met glans erover gesprongen

            Comment

            Working...
            X