Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD site is niet meer conform voor een klein scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BD site is niet meer conform voor een klein scherm

    sinds de toevoeging van "belgiumdigitallife" in het menu, is de muneu structuur omzeep...

    op een groot scherm geen probleem, daar maak je de browser maar wat breeder, doch op een laptop met gewoon 1024 * 768 scherm lukt dat niet en krijg je onderstaand effect... Heel erg vervelend...
    Dat betekend scrollen naar recchts als je dit will gebruiken...
    hebben jullie dat ook?



    Last edited by d_oracle; 9 oktober 2009, 20:08.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

  • #2
    Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

    bij het kleiner maken van mijn browservenster (Safari), gebeurt er hier inderdaad hetzelfde...
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

    Comment


    • #3
      Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

      ik bekijk op 1440 x 600 en heb geen problemen

      greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #4
        Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

        Hallo,

        Op mijn klein MSI'ke (1024x600) schuift het menu-item BelgiumdigitalLive gewoon door naar de volgende regel zodat er zeelfs geen horizontale scrollbalk in beeld komt - op de homepage.
        Op dat (piep)kleine scherm dus geen problemen met de homepage.
        Het forum daarentegen, daar verschuift alles inderdaad wel.

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

          Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
          ik bekijk op 1440 x 600 en heb geen problemen

          greets
          op een laptopje heb je die keuze niet...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            op een laptopje heb je die keuze niet...
            sorry maar dit is de resolutie van me laptopke

            greets
            je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
            www.korandoke.be

            Comment


            • #7
              Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

              Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
              sorry maar dit is de resolutie van me laptopke

              greets
              en wat wil je daar nu mee bewijzen? dat het probleem niet bestaat?
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                en wat wil je daar nu mee bewijzen? dat het probleem niet bestaat?
                ik wil niets bewijzen, ik bedoel alleen maar ermee dat ik op deze resolutie geen problemen heb
                pppffffffffffffff wat zit ik hier nu nog te schrijven
                wat een hoop agressieve mensen dat hier op dat forum zitten
                in plaatst van mekaar te respecteren
                erg se

                greets
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

                Comment


                • #9
                  Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                  hier ook hetzelfde probleem, 1024 x 768, meer kan mijn laptopke niet aan.

                  Het is wel vervelend... kan hier iets aan gedaan worden?
                  ::| Verbeelding |::

                  Comment


                  • #10
                    Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                    Voor internet thuis gebruik ik een Toshiba uit de jaren stillekes met Windows 95 en een scherm van 800 x 600 pixels. De balk onderaan het scherm bedien ik met de pijltjestoetsen, geen probleem!

                    https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

                    Comment


                    • #11
                      Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                      Oorspronkelijk geplaatst door cuco Bekijk bericht
                      Voor internet thuis gebruik ik een Toshiba uit de jaren stillekes met Windows 95 en een scherm van 800 x 600 pixels. De balk onderaan het scherm bedien ik met de pijltjestoetsen, geen probleem!

                      ja akkoord, maar dan kan het er zowiezo niet op... dus moet je je wel behelpen...
                      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                      Comment


                      • #12
                        Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                        sinds de toevoeging van "belgiumdigitallife" in het menu, is de muneu structuur omzeep...

                        op een groot scherm geen probleem, daar maak je de browser maar wat breeder, doch op een laptop met gewoon 1024 * 768 scherm lukt dat niet en krijg je onderstaand effect... Heel erg vervelend...
                        Dat betekend scrollen naar recchts als je dit will gebruiken...
                        hebben jullie dat ook?
                        Nee, geen probleem hier op mijn Aldi netbook met exact dezelfde resolutie. Browser is Firefox 3.5.3
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #13
                          Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                          Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
                          hebben jullie dat ook?
                          nee!
                          zit hier met verschillende schermen en een laptop.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                            Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
                            ik wil niets bewijzen, ik bedoel alleen maar ermee dat ik op deze resolutie geen problemen heb
                            pppffffffffffffff wat zit ik hier nu nog te schrijven
                            wat een hoop agressieve mensen dat hier op dat forum zitten
                            in plaatst van mekaar te respecteren
                            erg se

                            greets
                            d_oracle is de laatste die ik hier ooit agressief zou durven noemen!

                            Zijn screenshot toont het probleem toch?

                            G
                            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                            Comment


                            • #15
                              Re: BD site is niet meer conform voor een klein scherm

                              hetzelfde probleem doet zich ook voor bij google chrome en niet op IE 8 of firefox op een laptop scherm
                              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

                              IMac/IPad/Mac Air 
                              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

                              Comment

                              Working...
                              X