Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

    Hallo allemaal,

    Volgend jaar ga ik trouwen. Ik heb intussen al een fotograaf gevonden die aan m'n wensen voldoet.
    Nu zou ik graag wat modernere, alternatievere huwelijksfoto's hebben. Daarom ben ik op zoek naar urban locaties in Vlaams-Brabant, meer bepaald, maximaal zo'n half uur rijden van Merchtem. Het mogen ook mooie graffitimuren of andere originele locaties zijn.
    Hopelijk kunnen jullie me helpen!

    Grtz,

    K_immy
    Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

  • #2
    Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

    Hier staan er paar leuke tussen

    google(combineer en je vind zeker wat)urban locaties in Vlaams-Brabant
    My favo; David Lachapelle

    Comment


    • #3
      Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

      Waarschijnlijk een heel domme opmerking van mezelf: ik vermoed dat je dit ook overlegt met de fotograaf zelf? Hij of zij moet zeker een locatie kunnen vinden die aan je wensen voldoet? Uiteraard kan je zelf op zoek gaan, maar je fotograaf heeft normaal gezien toch al enkele suggesties of kan daar op zijn minst voor zorgen...

      Wat ik gewoon bedoel: aarzel niet om je fotograaf in te schakelen voor het zoeken hiernaar. Vragen kan nooit kwaad lijkt me...
      www.135mm.be
      @135mm_leuven
      info@135mm.be

      Comment


      • #4
        Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

        Oorspronkelijk geplaatst door Roeland Bekijk bericht
        Waarschijnlijk een heel domme opmerking van mezelf: ik vermoed dat je dit ook overlegt met de fotograaf zelf? Hij of zij moet zeker een locatie kunnen vinden die aan je wensen voldoet? Uiteraard kan je zelf op zoek gaan, maar je fotograaf heeft normaal gezien toch al enkele suggesties of kan daar op zijn minst voor zorgen...

        Wat ik gewoon bedoel: aarzel niet om je fotograaf in te schakelen voor het zoeken hiernaar. Vragen kan nooit kwaad lijkt me...
        Da was mijn gedacht ook, ma ach ja tis ver ne trouw
        My favo; David Lachapelle

        Comment


        • #5
          Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

          Oorspronkelijk geplaatst door K_immy Bekijk bericht
          Ik heb intussen al een fotograaf gevonden die aan m'n wensen voldoet.
          Nu zou ik graag wat modernere, alternatievere huwelijksfoto's hebben. Daarom ben ik op zoek naar urban locaties in Vlaams-Brabant, meer bepaald, maximaal zo'n half uur rijden van Merchtem.

          ik zou het creatieve gedeelte (de foto's, de locatie, de framing) aan de fotograaf overlaten! Daarvoor betaal je hem/haar uiteindelijk... Als het een fotograaf is die vertrouwd is met urban shoots, dan weet hij/zij gegarandeerd locaties en ook de problematieken van dergelijke locaties... Als de fotograaf er niet mee vertrouwd is, laat die dan maar zelf met locaties over de brug komen, die dan misschien minder "urban" zijn, maar zeker mooie foto's zullen opleveren, vermits hij/zij zich thuis voelt op die locaties...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #6
            Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

            Voor alle duidelijkheid: de fotograaf heeft heel wat ervaring met urban, maar is niet van de streek en heeft ons dan ook gevraagd om zelf een lokatie te zoeken. Daarom mijn vraag hier ...
            Een groentje met een Canon 400D + glas & een Canon PS S3 IS ...

            Comment


            • #7
              Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

              Je fotograaf zal zelf ongetwijfeld zelf zijn research wel doen, daar ben ik quasie zeker van. Of hij/zij nu van de regio is of niet... Je kan natuurlijk altijd je suggesties doorspelen, dus je vraag hier is niet overbodig. Je HELPT de fotograaf zoeken, je zoekt niet VOOR hem/haar
              www.135mm.be
              @135mm_leuven
              info@135mm.be

              Comment


              • #8
                Re: Gezocht: urban fotolocaties gezocht Vl-Br

                De ginder-all mss voor zover er daar nog dinges zijn van vroeger.
                Ik weet niet hoe het zit met die oude melkerij, daar aan het total station.
                Misschien dat je daar nog wel wat leuks vind.
                Of in peisegem, brouwerij Block, alhoewel die nog in gebruik is.
                Als het in die aard is wat je zoekt.

                Comment

                Working...
                X