Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje ivm accreditatie en zo op een concert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje ivm accreditatie en zo op een concert

    Hallo,

    Wij organizeren op 17 en 18 oktober een concert met Clouseau en Belle Perez in de Elisabethzaal in Antwerpen. Ik krijg nu regelmatig vragen voor accreditatie. Ik heb hier echter helemaal geen ervaring mee.
    Hier zijn wellicht verschillende mensen die weten hoe dit werkt. Kunnen jullie mij helpen ?

    Eerst en vooral: wat houdt dit in ? Als wij een fotograaf accrediteren, wat staan wij dan toe ? Gratis ingang ? Loopt die fotograaf dan rond in de zaal ? Zo ja, waar allemaal ? Kunnen wij beperkingen opleggen (zoals bv. geen flits gebruiken, enkel op bepaalde ogenblikken, enkel tijdens bepaalde nummers, ...) ?

    We moeten met veel zaken rekening houden. We willen niet dat de toeschouwers gestoord worden, en verder bezit EMI het portretrecht van Clouseau, en kan niet zomaar eender wat gefotografeerd en/of gepubliceerd worden. Wij hebben al twee eigen fotografen en 2 cameramannen rondlopen, dus we willen dit ook wat binnen de perken houden.

    Hoe zit het met de rechten op de genomen foto's? Hebben wij als organisator enige rechten of inspraak in wat gepubliceerd wordt ?

    Jullie zien het: heel wat vragen. Ik hoop dat iemand hier ons hierin wat wegwijs kan maken. Alle hulp en/of info is welkom.

    Alvast bedankt,

    Mark

  • #2
    Re: Vraagje ivm accreditatie en zo op een concert

    Allereerst navraag doen bij EMI en management van Belle Perez, over het algemeen bepalen zei de regels daarvoor of staan die in hun contract. Dus voordat je zelf regels begint te maken eerst checken bij hen.

    Comment


    • #3
      Re: Vraagje ivm accreditatie en zo op een concert

      Oorspronkelijk geplaatst door Eyereflection Bekijk bericht