Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

    De meeste die al eens online foto's hebben laten afdrukken of fotoalbums hebben laten printen zijn het wel al tegengekomen, de kortingscodes.
    Soms krijg je bij een printlabo een bepaald percentage korting, of krijg je gratis foto's.
    Wel, ik heb onlangs de website FotoKorting.be samengesteld waar ik deze actiecodes wil bundelen zodat iedereen snel een werkende code heeft om zijn of haar voordeel uit te halen.
    Anderzijds zou het ook tof zijn als mensen die iets bestellen, en bij hun bestelling een nieuwe actiecode krijgen, deze doorsturen naar mij. Zo kan ik de website up-to-date houden met de nieuwste codes.
    Als er mensen zijn met opmerkingen, dingen die ze graag anders willen zien aan de website, of wat dan ook, jullie mogen het gerust laten weten. Via hier, of via het contactformulier op de website.
    De module "Foto van de Week" is momenteel nog niet functioneel, maar ik ga mijn best doen om deze zo snel mogelijk af te werken, zodat er gebruikers indien gewenst kunnen registreren, en mee dingen naar de "Foto van de Week".

    Ik ben alvast benieuwd naar jullie reacties!

    Mvg,

    Steven.
    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

  • #2
    Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

    Ik vrees dat je het warm water opnieuw aan het uitvinden bent ...
    Kijk hier eens : http://www.digitale-foto.be/
    Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
    BD0993BE
    Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

    Comment


    • #3
      Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

      Tiens, forumlid breggie heeft hier zijn site nog niet vermeld ... http://photoprints.be/
      hij verdient er wel geld aan telkens iemand op een kortingslink klikt, jij blijkbaar (nog) niet ...

      maar http://www.digitale-foto.be/ blijft voor mij ook nog steeds de interessantste omdat je daar ook prijzen kan vergelijken.

      Maar toch succes met je website
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

        Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
        Tiens, forumlid breggie heeft hier zijn site nog niet vermeld ... http://photoprints.be/
        hij verdient er wel geld aan telkens iemand op een kortingslink klikt, jij blijkbaar (nog) niet ...

        maar http://www.digitale-foto.be/ blijft voor mij ook nog steeds de interessantste omdat je daar ook prijzen kan vergelijken.

        Maar toch succes met je website
        Tja filipo, ik ben een dagelijkse bezoeker van het forum, er is geen enkel boek waar je zoveel van fotografie kan leren dan dit forum. Ik weet helaas nog te weinig van fotografie af om andere mensen hun foto's te gaan zitten beoordelen e.d. dus ik help was ik kan en het enige waar ik veel van ken zijn photoprints, omdat ik daar een website over heb ja. En dat verdienen kan wel eens tegenvallen hoor, ja per bestelling die er gebeurd via photoprints.be krijg ik een (te) klein percentje en daar kan ik dan weer de hosting e.d. mee betalen maar zeker niet de uren die ik er in steek (zeker niet als vadertje staat nog eens is langs geweest)! Ik kan de boel ook vol reclamebanners gooien of op elke link waar je op klik je ongewenst op de website van extrafilm laten uitkomen maar ik wil liever wat kwaliteit bieden dus aan die praktijken doe ik niet mee. Ik geef liever de mensen de info die ze nodig hebben, kort en bondig en zonder veel omwegen.

        Ik heb nu de site van mijn nieuwe "concurrent" eens bekeken ik heb de indruk aan de indeling e.d. te zien dat hij photoprints.be wel kent hoor . En omdat hij blijkbaar een ingenieur ICT is kan hij beter verstoppen dat hij er wat aan verdient maar ik verzeker u, hij verdient er aan (wat zeker niet negatief bedoelt is, voor niks gaat de zon op é). Blijkbaar is hij ook de man achter http://www.allesvoorniets.be/ dus op het vlak van internetverdienen niet aan zijn proefstuk toe.

        Dus ik kan Steven alleen maar veel succes wensen en ik hoop dat hij weet waar hij aan begonnen is
        Last edited by breggie; 5 oktober 2009, 20:24.
        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
        http://foto-actiecode.be

        Comment


        • #5
          Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

          Hi Breggie,

          je hebt gelijk, het zit bij nader toezien idd beter verstopt
          Trouwens al eens gedacht aan Google Ads ? Kan je integreren zonder dat het echt stoort.
          Elke webmaster probeert wel op een of andere manier zijn hostingkosten (deels) terug te verdienen. Daar is niks mis mee, maar dan als webmaster regelmatig dergelijke eigen website vermelden op een forum is dan op het randje van spammen ... als iemand anders het spontaan doet, natuurlijk niet

          Succes met de website(s).
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

            Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
            Hi Breggie,

            je hebt gelijk, het zit bij nader toezien idd beter verstopt
            Trouwens al eens gedacht aan Google Ads ? Kan je integreren zonder dat het echt stoort.
            Elke webmaster probeert wel op een of andere manier zijn hostingkosten (deels) terug te verdienen. Daar is niks mis mee, maar dan als webmaster regelmatig dergelijke eigen website vermelden op een forum is dan op het randje van spammen ... als iemand anders het spontaan doet, natuurlijk niet

            Succes met de website(s).
            Het is natuurlijk niet de bedoeling om te spammen maar ik zou behoorlijk dom zijn als ik iemand van het forum wil helpen met een korting ofzo die niet ff langs mijn site te laten passeren é (voor wie het nog niet door heeft: photoprints.be ) Google ads heb ik in de begintijd al eens geprobeerd maar dat brengt niet zo veel op dus dan hou ik de website liever wat "zuiverder" In Nederland is er een project dat ge een soort google ads op uw site zet maar je wordt er niet voor betaald, in ruil komt uw site in hun systeem te staan en zo maak je reclame voor elkaar en kost het niemand iets. Als ze dat eens in België willen uitvinden, daar zou ik nu eens voorstander van zijn
            http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
            http://foto-actiecode.be

            Comment


            • #7
              Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

              Eigenlijk zijn die codes dat je krijgt persoonlijk omdat jij klant bent, ook al gebruiken ze de code soms ook voor anderen. Als jij die codes openbaar maakt, dan is dat in feite fraude want als ze iedereen een korting willen geven dan zullen ze dat wel zelf doen, je misbruikt hun mailings. Er zijn anders websites genoeg waar je foto's kan bestellen en bij de eerste bestelling een grotere korting krijgt dan de kortingsbon dat ze meesturen.
              Heb er hier net ene liggen ... 15% korting bij uw volgende bestelling. Als je dan op hun website kijkt staat er : 25% korting op uw eerste bestelling.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
                En dat verdienen kan wel eens tegenvallen hoor, ja per bestelling die er gebeurd via photoprints.be krijg ik een (te) klein percentje en daar kan ik dan weer de hosting e.d. mee betalen maar zeker niet de uren die ik er in steek (zeker niet als vadertje staat nog eens is langs geweest)!
                Dus eigenlijk zet jij hier een commerciële link in uw signature ... niet echt de bedoeling is op dit forum hé.
                Last edited by VerSeg; 6 oktober 2009, 22:44.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                  Oorspronkelijk geplaatst door breggie Bekijk bericht
                  Tja filipo, ik ben een dagelijkse bezoeker van het forum, er is geen enkel boek waar je zoveel van fotografie kan leren dan dit forum. Ik weet helaas nog te weinig van fotografie af om andere mensen hun foto's te gaan zitten beoordelen e.d. dus ik help was ik kan en het enige waar ik veel van ken zijn photoprints, omdat ik daar een website over heb ja. En dat verdienen kan wel eens tegenvallen hoor, ja per bestelling die er gebeurd via photoprints.be krijg ik een (te) klein percentje en daar kan ik dan weer de hosting e.d. mee betalen maar zeker niet de uren die ik er in steek (zeker niet als vadertje staat nog eens is langs geweest)! Ik kan de boel ook vol reclamebanners gooien of op elke link waar je op klik je ongewenst op de website van extrafilm laten uitkomen maar ik wil liever wat kwaliteit bieden dus aan die praktijken doe ik niet mee. Ik geef liever de mensen de info die ze nodig hebben, kort en bondig en zonder veel omwegen.

                  Ik heb nu de site van mijn nieuwe "concurrent" eens bekeken ik heb de indruk aan de indeling e.d. te zien dat hij photoprints.be wel kent hoor . En omdat hij blijkbaar een ingenieur ICT is kan hij beter verstoppen dat hij er wat aan verdient maar ik verzeker u, hij verdient er aan (wat zeker niet negatief bedoelt is, voor niks gaat de zon op é). Blijkbaar is hij ook de man achter http://www.allesvoorniets.be/ dus op het vlak van internetverdienen niet aan zijn proefstuk toe.

                  Dus ik kan Steven alleen maar veel succes wensen en ik hoop dat hij weet waar hij aan begonnen is
                  Hallo!
                  En bedankt alvast ;-) Ik moet wel even zeggen dat ik je site (nog) niet kende, ik had het concept en een deel van mijn inspiratie bij een paar algemene nederlandse sites opgedaan (koopem.nl, actiecode.nl, actiecode.nu, ...) Wel geef ik absoluut toe dat ik hier in de toekomst wel wat aan kan verdienen, ik hoop eerst m'n hosting terug te verdienen, en welja, de rest is misschien een kleine beloning voor de tijd die nodig was om het geheel te maken.
                  We zullen wel zien wat het geeft. Maar zelfs moest het niets worden, het is voor mij alleszins een leerrijke bezigheid. Zoals u zelf zei, ik ben inderdaad ingenieur ict, maar dat impliceert niet dat ik meteen goede websites kan bouwen ;-) Ik heb op school nooit php gehad, en allesvoorniets.be was eigenlijk mijn eerste 'volledige' website. En welja, aldoende leert men zeggen ze me toch altijd :-) FotoKorting.be is qua programmatie (in mijn ogen) een hele stap vooruit, en het is altijd leuk om zoiets op je cv te zetten of bij een sollicitatie te vermelden.
                  Soit, ik ben alvast blij dat je het als "concurrent" niet verkeerd opvat dat ik ook een dergelijke website gemaakt heb... Ik had wel verwacht dat er nog meerdere dergelijke sites zouden zijn, alleen niet dat ik de maker van een andere hier meteen zou tegenkomen
                  Maar ik wens je zeker ook nog veel succes in de toekomst, je hebt absoluut al 'n aardige website opgebouwd, en ik geef meteen ook toe dat ik 'm qua uiterlijk mooier zelfs vind ;-)
                  FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                    Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                    Hi Breggie,

                    je hebt gelijk, het zit bij nader toezien idd beter verstopt
                    Trouwens al eens gedacht aan Google Ads ? Kan je integreren zonder dat het echt stoort.
                    Elke webmaster probeert wel op een of andere manier zijn hostingkosten (deels) terug te verdienen. Daar is niks mis mee, maar dan als webmaster regelmatig dergelijke eigen website vermelden op een forum is dan op het randje van spammen ... als iemand anders het spontaan doet, natuurlijk niet

                    Succes met de website(s).
                    Dankjewel ;-)
                    En of google ads al dan niet veel opbrengt laat ik even in het midden. Maar ik heb wel een reden om het niet te gebruiken. Het is niet de bedoeling om hiermee te gaan profiteren van andere mensen. Ik heb zelf net als jullie waarschijnlijk een hekel aan websites met reclamebanners langst alle zijden. Dan heb ik liever dat de gebruiker een overzichtelijke website krijgt waar je ziet wat je nodig hebt en niet door commerciële prietpraat naar een andere website gelokt wordt waar hij of zij achteraf gezien waarschijnlijk toch niet wilt zijn ;-) Zoals breggie ook al zei, zuivere websites zijn toffer, het brengt waarschijnlijk minder op, maar er wordt al genoeg geprofiteerd van de mensheid ;-)
                    En spammen, wel, het was alvast niet de bedoeling om te gaan spammen met de website hier te vermelden ;-) Maar het is nu eenmaal een forum ivm fotografie, en mijn idee was dat er vermoedelijk wel mensen zouden zijn die het wel leuk vinden om te kunnen genieten van promoties :-) En het is voor mij ook altijd leuk om te zien dat er wat volk passeert naar de site en dat mijn late avonden (en zelfs nachten) van programmeren geapprecieert worden ;-)
                    FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Dus eigenlijk zet jij hier een commerciële link in uw signature ... niet echt de bedoeling is op dit forum hé.
                      Niemand verplicht iemand om erop te klikken, plus, we vermelden beide duidelijk waar het over gaat. En als dat niet genoeg argumenten zijn, dan kan ik er ook bij vermelden dat het absoluut een wederzijds voordeel is, en dat de meeste mensen wel blij zijn als ze met een kortingscode wat minder moeten betalen ;-)
                      En ivm de kortingscode die je zelf liggen hebt, ik geloof je best dat dat voor persoonlijk gebruik is. Maar het zijn doorgaans ook niet die codes die ik gebruik in de website. De gebruikte codes zijn verkregen via het printlabo zelf, ze willen tenslotte ook altijd maar nieuwe klanten bij, en hoe kan een bedrijf iemand overtuigen om hun product te kopen? Juist... Met acties, kortingscodes en promoties ;-)
                      Last edited by Zuzip; 7 oktober 2009, 07:49.
                      FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zuzip Bekijk bericht
                        Niemand verplicht iemand om erop te klikken, plus, we vermelden beide duidelijk waar het over gaat.
                        Maar u bent wel verplicht de forumreglementen te aanvaarden om hier te kunnen posten ... en daarin staat dat elke commerciële link verboden is.

                        Verwijzingen door handelaars/ondernemers naar hun (al dan niet online) zaak is absoluut verboden.
                        Zelf een topic starten met reclame is en blijft verboden.
                        en

                        Iemand die een topic start met commerciële belangen wordt als handelaar beschouwd en dient zich te schikken aan de regels voor handelaren.
                        En winst maken of een premie krijgen als iemand via uw site iets koopt is toch een commerciëel belang? Of niet?
                        Je bent wel slim, BD gebruiken om winst te maken en uw hosting te betalen maar zelf geen lidgeld betalen en een ander laten opdraaien. Het is ook het enige waarom je hier geregistreerd bent want andere postings doe je niet! Héél correct bezig!

                        De gebruikte codes zijn verkregen via het printlabo zelf,
                        Waarom vraag je dan dat we onze codes zouden doorgeven?
                        Last edited by VerSeg; 7 oktober 2009, 10:28.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kortingen bij printlabo's zoals albelli en extrafilm

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Maar u bent wel verplicht de forumreglementen te aanvaarden om hier te kunnen posten ... en daarin staat dat elke commerciële link verboden is.

                          en

                          Iemand die een topic start met commerciële belangen wordt als handelaar beschouwd en dient zich te schikken aan de regels voor handelaren.
                          En winst maken of een premie krijgen als iemand via uw site iets koopt is toch een commerciëel belang? Of niet?
                          Je bent wel slim, BD gebruiken om winst te maken en uw hosting te betalen maar zelf geen lidgeld betalen en een ander laten opdraaien. Het is ook het enige waarom je hier geregistreerd bent want andere postings doe je niet! Héél correct bezig!

                          Waarom vraag je dan dat we onze codes zouden doorgeven?
                          Ik snap je standpunt. Absoluut. Maar tenzij dit plots een gat in de markt lijkt te zijn zal ik er heus geen bergen winst uit halen. Laat me het zo stellen. Ik werk in een jeugdhuis. Wij verkopen onze drank aan een zeer laag tarief, maar maken nog steeds iets winst op de verkoop. Waarom? Wel, om de huur van het gebouw te betalen, om de tappers af en toe eens een drankje te gunnen, om water, electriciteit, verzekering, .... te betalen.
                          Dit is in mijn ogen iets gelijkwaardigs.
                          Kijk naar allesvoorniets.be. ik heb daar erg veel tijd in gestoken. ik schat dat ik op jaarbasis daar 250 euro mee verdienen zal. Hiervan moet de hosting betaald worden, en de cron service die ik apart huur. Ik maak op die site wel effectief reclame, wat ik ook merk in mijn verdiensten. Deze site heeft geen extra reclame en moet z'n verdiensten zuiver uit de sales halen. Hosting en cron service moet ook betaald worden.
                          Ik moet er ook bij vermelden dat dergelijke sites het vaak vereisen dat er dagelijks naar updates gezocht worden, eventuele promoties en dergelijke. Na het programmeren is al het werk zeker nog niet voorbij. Ik gok dat het uurloon van deze website 1 euro is. Als mijn doel is om winsten te maken, dan denk ik dat ik wel iets beters kan vinden, en commerciele websites zou moeten maken. Of andere applicaties programmeren, daarvan weet ik dat ik makkelijk 10 euro uurloon halen kan.
                          Ik wil hiermee geen persoonlijke aanval doen, ik hoop gewoon dat je begrijpt dat het niet zo eenvoudig is als "effe snel een website fixen, verder in de zetel hangen, en bakken poen scheppen" :-)

                          En de codes, ik bestel geregeld foto's, en ontvang ook geregeld een boekje met andere acties en kortingscodes bij het desbetreffende printlabo. Ik deel die altijd uit als ik niets nodig heb aan zij die het hebben willen. een code als "GRATISVERZENDING" of "SeptemberPromo" lijken me bijvoorbeeld vrij algemeen.
                          FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                          Comment

                          Working...
                          X