Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PS CS4 handboek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PS CS4 handboek

    Hallo,

    Niet zeker of het hier thuishoort, maar ik ben op zoek naar een goede, gebruiksvriendelijke handleiding voor PS CS4. Ik heb al eens rondgekeken op enkele boekensites, maar er is al zoveel over verschenen en in verschillende prijsklassen... Ik zoek liefst een handboek waar ik een tijdje zoet mee ben, dus niet na een week al ben uitgeboerd maar ook niet eerst een hoop theoretische onzin moet verwerken.
    Heeft al iemand goede ervaringen met een bepaalde auteur zodat ik wat gerichter kan zoeken? Iemand heeft me al de boeken van Scott Kelby aangeraden.

    Alvast bedankt voor de tips!

  • #2
    Re: PS CS4 handboek

    Hoi Pascal,

    Ben erg beginner in fotografie en CS. Ik heb momenteel "Adobe Photoshop CS4" van Erwin Olij (Van Duren Media) en "Het fotoshop CS4 boek voor digitale fotografen" van Scott Kelby in gebruik. Geloof me, het duurt meer dan een week voor je er door bent.
    Het eerste boek is meer theoretisch gericht en behandelt uiteraard ook aspecten van CS4 die voor fotografen niet direct zo interessant zijn (tekenen bv...). Het boek van Scott Kelby is erg praktijkgericht en bevat een schat aan goede en duidelijke bewerkingen waarmee je uiteraard nog kan gaan experimenteren.
    De prijs van deze boeken is uiteraard niet echt goedkoop te noemen maar als je dan de uren gaat tellen die je er mee kunt vullen....
    Ik ben in ieder geval tevreden over de aankoop.

    Groetjes en veel plezier,
    Paulusz

    Comment

    Working...
    X