Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

    Ik ben op zoek naar een bouncer voor m'n SB-600. Ik wou die kopen in de winkel maar het duurt minstens 2 weken voor dat binnen is.

    Ik zou hem volgende week vrijdag nodig hebben. Iemand uit Brugge of omgeving die mij kan helpen? Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

    fleske ketchup krijg je wel leeg in één week, toch?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

      Oorspronkelijk geplaatst door sdx Bekijk bericht
      Ik ben op zoek naar een bouncer voor m'n SB-600. Ik wou die kopen in de winkel maar het duurt minstens 2 weken voor dat binnen is.

      Ik zou hem volgende week vrijdag nodig hebben. Iemand uit Brugge of omgeving die mij kan helpen? Alvast bedankt!
      waarom heb je hem nodig? kan je niet tegen het plafond bouncen? of tegen een muur?
      zo'n "bouncer" heeft echt weinig resultaat hoor!
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #4
        Re: Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

        Kalkpapier, "noppekesplastiek" (weet ik veel hoe dat heet in ABN), gewoon printpapier, tupperware doosjes, soepdoosjes van bij de meeneemchinees, kartonnen kaartjes, plafonds, muren, wit hemd van nonkel Fons ;-)... kortom: bouncen kan je tegen heel veel dingen doen. En de clue: plaatsen waar al het bovenstaande niet kan of niet voorhanden is, daar zal een Omnibounce (als je die bedoelt tenminste) je ook niet helpen want in grote open ruimtes is één of twee stops licht wegnemen het enige wat dat ding doet. De enige situatie waarin ik de omnibounce SOMS gebruik is bij een doorflitsparaplu hoewel ook daar enkele van bovenstaande huis- tuin- en keukenoplossingen even goed zouden werken...
        www.135mm.be
        @135mm_leuven
        info@135mm.be

        Comment


        • #5
          Re: Kan iemand uit Brugge mij een bouncer lenen voor één dag?

          Ha dan is dat ding minder nuttig dan ik dacht. Bedankt voor de tips mensen!

          Comment

          Working...
          X