Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's plaatsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's plaatsen

    Ik ben hier nieuw en zou graag foto's willen plaatsen om jullie reactie te kunnen lezen.
    Kan iemand mij hier mee helpen.
    Graag wil ik ook weten hoe je foto's kunt verkleinen zonder kwaliteit verlies.
    liefs een nederlandstalig programma.
    Alvast bedankt .

  • #2
    Re: Foto's plaatsen

    Hier heb je een document (ook ter beschikking via de Helpdesk), dat je uitlegt hoe je foto's online kan plaatsen.

    Voor het verkleinen van de foto's kan je vanalles gebruiken, maar BDSizer is een programma dat hier vrij veel gebruikt wordt.

    Gelieve het ook eerst te proberen in het test-forum, want anders moeten mijn collega's of ik alles opkuisen

    Als het je in testhoek ook niet lukt, mag je altijd om hulp roepen via PM.
    Mvg,David
    [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

    Comment


    • #3
      Re: Foto's plaatsen

      Ok bedankt.
      Ik zal maar eerst alles bekijken



      Oorspronkelijk geplaatst door Photoclix Bekijk bericht
      Hier heb je een document (ook ter beschikking via de Helpdesk), dat je uitlegt hoe je foto's online kan plaatsen.

      Voor het verkleinen van de foto's kan je vanalles gebruiken, maar BDSizer is een programma dat hier vrij veel gebruikt wordt.

      Gelieve het ook eerst te proberen in het test-forum, want anders moeten mijn collega's of ik alles opkuisen

      Als het je in testhoek ook niet lukt, mag je altijd om hulp roepen via PM.

      Comment

      Working...
      X