Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

proficiat aan lorenz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • proficiat aan lorenz

    hehe leuke challenge deze!

    terechte winnaar
    mooie top 3 ook.


    op naar de volgende
    nikon stuff

  • #2
    Re: proficiat aan lorenz

    proficiat Lorenz ... je was ook mijn favoriet
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: proficiat aan lorenz

      Ook mijn felicitaties aan lorenz met Uw eerste plaats in de Challenge maar ook met Uw voorlopige tweede plaats in de beste Challenge foto van 2009, wat toch een eervolle vermelding is op reeds 59 geplaatste foto's dit jaar.

      Verder zullen we dan ook maar zoals naar gewoonte Tigo en stampers gelukwensen met hun tweede en derde plaats. Tigo en stampers bewijzen terug dat zij bijna alle Challenge's weten naar hun hand te zetten.

      De strijd is nog niet gestreden. Er zijn nog 3 Challenge's te gaan om de Challenge fotograaf 2009 te kennen.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: proficiat aan lorenz

        ook een dikke proficiat aan lorenz
        een terechte winnaar
        aan nr 2 en 3 ook een dikke proficiat
        en aan de top 10
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: proficiat aan lorenz

          proficiat aan de winnaar...
          en aan alle andere deelnemers...
          groetjes aline
          groetjes aline

          Comment


          • #6
            Re: proficiat aan lorenz

            Proficiat aan lorenz met zijn 1ste plaats, ook aan stampers (mijn favoriet) en Tigo met hun tweede en derde plaats. Ook aan de top 12 met voor mij een extra pluim voor Pulponarcotico (Aranjuez Madrid) en Lockdriver (stoomtrein) met hun "niet-(mini)studiofoto's".
            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

            Comment


            • #7
              Re: proficiat aan lorenz

              Ook van mij een dikke proficiat aan de top 3 en iedereen die meedeed.
              Ben zelf heel tevreden met mn 13e plaats.
              ~Lieve groetjes, Saskia~
              Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
              Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

              Comment


              • #8
                Re: proficiat aan lorenz

                Proficiat Lorenz met je 1e plaats, inderdaad geen evidente klus om zeepbellen scherp op de foto te krijgen, ik ken de moeilijkheidsgraad, heb destijds op BD in juli 2004 met het onderwerp "ballen" ook met een zeepbel een 1e plaats behaald, maar deze is toch nog stukken mooier.

                Ook aan Tigo, proficiat met je podiumplaats!!!

                @ Irineas - toelichting zoals gevraagd - het gaat hier om een tekenblok van handgeschept papier, waarvan ik een drietal bladen heb omgedraaid, witte achtergrond en linksachter belicht met blauwe spot, foto genomen met F2,8, gewoon op mijn bureautafel (niet in mini-studio, heb ik trouwens niet :-(
                groeten,
                St@mpers

                Comment


                • #9
                  Re: proficiat aan lorenz

                  Gefeliciteerd Lorenz.
                  Zodra ik je foto zag wist ik hoe laat het was... de winnaar was gekend...

                  Leek me niet evident om zo iets te maken. Ik zie vier lichtbronnen ? Heb je gewoon wit/geel licht gebruikt ?
                  Mijn fotowebsite : www.filover.be

                  Comment

                  Working...
                  X