Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

    Ik ben op zoek naar iemand met adres in Nederland.

    via http://zoom.nl/abonnee.php wil ik graag het statief bekomen dat kadoo wordt gedaan bij 1 jaar abonnement. Helaas krijgen enkel mensen uit Nederland dit kadoo. Belgen kunnen enkel korting krijgen bij jaarabonnement.

    Ik zoek dus iemand die geïnteresseerd is in een jaar zoom.nl magazine en die het statief wil doorsturen naar België.
    IK betaal dan abonnement + verzending statief
    Nikon

  • #2
    Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

    [Mod]

    Topic verplaatst, hoort hier beter thuis.

    sw
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

      ik heb wel interesse,
      maar moet het eerst ff vragen aan mijn vader
      Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

      Comment


      • #4
        Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

        Even verwittigen aan de eventuele geinteresseerden van dit gratis abonnement......het is moeilijk om aan het jaarlijks abonnement van Zoom te ontsnappen de volgende jaren dat je het niet wenst ..... bovendien is het de volgende jaren ook niet langer gratis. Zoek maar eens naar een online adres waar je je abonnement wil opzeggen. Abonnement opzeggen gaat alleen via aangetekend schrijven(naar nederland).....en geruime tijd voor het verstrijken van het oude.Ken toch reeds een paar mensen die zich in bochten moesten wringen om aan een nieuw factuur te ontsnappen.....zelfs na tijdige opzeg via aangetekend schrijven.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

        Comment


        • #5
          Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

          misschien dat ik het dan wel hou bij een paar losse nummers
          Canon 1000D, Canon EF-S 17-85mm F/4-5.6 IS USM, Canon EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Canon EF 28-90mm USM F/3.5-5.6, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD en nog een paar filtertjes

          Comment


          • #6
            Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

            Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
            Even verwittigen aan de eventuele geinteresseerden van dit gratis abonnement......het is moeilijk om aan het jaarlijks abonnement van Zoom te ontsnappen de volgende jaren dat je het niet wenst ..... bovendien is het de volgende jaren ook niet langer gratis. Zoek maar eens naar een online adres waar je je abonnement wil opzeggen. Abonnement opzeggen gaat alleen via aangetekend schrijven(naar nederland).....en geruime tijd voor het verstrijken van het oude.Ken toch reeds een paar mensen die zich in bochten moesten wringen om aan een nieuw factuur te ontsnappen.....zelfs na tijdige opzeg via aangetekend schrijven.
            Die mannen hadden mij ook liggen... . mij een abbonement gepakt tijdens het jaar splitst hun redactie op en ik heb zogezegd 2 abbonementen die ik zou moeten betalen... Ik heb toen direct alles opgezegd via mail ( dat gaat nu blijkbaar ook )

            Comment


            • #7
              Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

              denk niet dat ze veel gaan doen als ge na opzegging nog boekskes krijgt en niet betaald hebt voor het volgende jaar. Ze zullen vlug stoppen met boekskes opsturen.
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #8
                Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

                Was de wet niet gewijzigd in Nederland ?

                Comment


                • #9
                  Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

                  Oorspronkelijk geplaatst door viero Bekijk bericht
                  Was de wet niet gewijzigd in Nederland ?
                  yep, abonnementen mogen niet meer automatisch worden verlengd.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gratis abonnement ZOOM.NL (enkel voor Nederlander)

                    Zozo,

                    Ik wist helemaal niet dat mijn topic verplaatst was.
                    Ik heb ondertussen al iemand gevonden, waarvoor dank.

                    Zulke automatische abonnemenstverlenging houd ik altijd goed in het oog, heb er ook al slechte ervaring mee gehad met bepaalde online webspace abonnement en magazines.
                    Je kan nu overal 99% van de gevallen via email opzeggen.
                    Nikon

                    Comment

                    Working...
                    X