Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opgepast: Mahjaazééé..?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Opgepast: Mahjaazééé..?



    Ligt het aan mij ... of is dit dik bedrog...

    canon eos 1ds mark iii - 21.1 megapixel ====1950 €
    canon eos=1ds mark ii, 17.2 megapixel slr ====1900 €
    canon eos=1d mark ii, 8.2 megapixel; ====400 €
    canon eos=1d mark ii n, 8.2 megapixel, slr, ====700 €

    Grtz
    Last edited by AndriesDeLeener; 29 september 2009, 20:48. Reden: titel aanpassing -> opgepast
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: Mahjaazééé..?

    Probeer eens, en laat het ons weten
    Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

    https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

    Comment


    • #3
      Re: Mahjaazééé..?

      Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
      Probeer eens, en laat het ons weten
      Had ik al gedaan, ben benieuwd.
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: Mahjaazééé..?

        Lees de beschrijving eens ... Zegt genoeg IMO .
        nikon D700 + MB-D10| nikkor af-s 24-70 2.8 | 2 X SB-900

        Comment


        • #5
          Re: Mahjaazééé..?
          u bent van harte welkom om ons bedrijf, met vele jaren ervaring in
          voorkennis en levering van mobiele telefoons, computers en muziekinstrumenten.
          ons bedrijf is voorrecht om zichzelf te introduceren als een kwaliteits-en klantgerichte onderneming die dienen om een groot aantal gereputeerde klanten over de hele wereld. we hebben te maken met echte kwaliteit van mobiele telefoons, computers en muziekinstrumenten voor jaren en we hebben niet echt nooit onze klanten.


          lijkt me heel betrouwbaar, zeggen dat ze hun klanten niet echt nooit hebben (liggen?)...
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment


          • #6
            Re: Mahjaazééé..?

            Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht


            lijkt me heel betrouwbaar, zeggen dat ze hun klanten niet echt nooit hebben (liggen?)...
            Haha meesterlijk toch.
            ::: Flickr :::

            Comment


            • #7
              Re: Mahjaazééé..?

              Hun antwoord:


              Hallo,
              Bedankt voor uw e-mail en belang van ons te kopen, hebben we Camera in voorraad te koop in onze onderneming, haar gloednieuwe fabriek verzegeld in originele doos compleet met accessoires en wordt geleverd met 2 jaar internationale garantie van de fabrikant en 90 dagen retourgarantie van ons bedrijf.
              Wij zijn gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, we schip via de FedEx-koerier service en levering duurt slechts 2working dagen te leveren aan uw deur stap.

              Hier is de notering van de Canon EOS 1Ds Mark III die u hebt aangevraagd.
              Canon EOS 1Ds Mark III kost je 1950Euro inclusief verzendkosten vergoeding aan jou.

              Ik zal u graag informeren dat betaling zal geschieden via Western Union Money Transfer en zodra wij uw betaling bevestigen wij uit het schip voor u en sturen u het volgnummer van de FedEx-koerier, zodat u kunt uw pakket online en in het spoor volgende 2working dagen krijgt u uw pakket op uw dorrstep.

              Merk op dat voor elke 5units u bij ons koopt, krijg je 1 stuks
              vrij van ons bedrijf.
              We willen graag weten hoeveel eenheden van de camera u willen kopen van ons en we willen dat u ons de volgende gegevens voor de verpakking en etikettering.
              Volledig Adres:
              Plaats:
              Status:
              Land:
              Postcode:
              Telefoonnummer:

              Wij wachten op uw levering informatie zodat we kunnen verpakken en etiketteren van uw bestelling voor de scheepvaart.

              Wij wachten op uw snelle reactie, zodat we kunnen gaan met de transactie.
              Bedankt.




              En ik had nog wel gevraagd naar een 1d2n en geen 1ds3 !


              Leuke jongens! Oppassen hiermee dus..
              ::: Flickr :::

              Comment


              • #8
                Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                Is vertaald door een vertaalmachine, lijkt me dat het sterk bedrog is, ik zou me er zeker en vast niet aan wagen.
                Canon EOS 350D | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 II | Tokina M100 AT-X PRO D | Hoya R72 | Velbon CX-440 | LowePro Slingshot 100AW
                Website : http://runaque.deviantart.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                  zeg dat je zelf even langskomt omdat je toevallig toch in de buurt moet zijn....
                  http://www.jvs-photography.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                    Ik vertrouw niets wat via die Western Union Money Transfer gaat. Als je eens goed rondkijkt naar alle advertenties waarvan je zo het gevoel hebt dat het om bedrog gaat (zoals deze uiteraard), dan komt je nogal veel die Western Union tegen.
                    Sony A100 - Tamron 28-200mm AF ASPHERICAL XR - DT 3.5-5.6/18-70

                    Comment


                    • #11
                      Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                      Kijk inderdaad uit met Western Union Money Transfer!!
                      Mister Tanzer en zijn Canon 40D + EF-S 17-85 MM f/4-5.6 IS USM +EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM en mijn G3!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                        Ik stel voor om deze topics onder te brengen in een "Oppassen met internet fraude" subforum, waar de werkwijze van deze malafide personen met enkel voorbeelden in een sticky bericht wordt uitgelegd.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                          Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                          Ik stel voor om deze topics onder te brengen in een "Oppassen met internet fraude" subforum, waar de werkwijze van deze malafide personen met enkel voorbeelden in een sticky bericht wordt uitgelegd.



                          Maar ik stel ook voor van ze nog wat langer aan het lijntje te houden en meteen 5 stuks1DsMIII te bestellen,kwestie van er eentje gratis te krijgen



                          Walter
                          D850

                          Comment


                          • #14
                            Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                            Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                            Ik stel voor om deze topics onder te brengen in een "Oppassen met internet fraude" subforum, waar de werkwijze van deze malafide personen met enkel voorbeelden in een sticky bericht wordt uitgelegd.
                            Volledig mee akkoord en tevens ook alle nieuwe topics daaronder in te brengen...
                            Hoe dat sommige mensen er nog maar durven aan denken dat ze een zaak zouden kunnen doen.
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Opgepast: Mahjaazééé..?

                              Typische Chinezen. De advertentie is al weg zie ik.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X