Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lees ik juist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lees ik juist

    Dagelijks ga ik kijken naar de aangroei van de BD leden bij vzw BD.
    Gisteren kon ik lezen dat VZW BD 171 leden telde. Vandaag echter kom ik tot de eigenaardige vaststelling dat er nog amper 144 leden zijn. Alhoewel mij het lidnummer BD0158BE werd toegekend. Moet ik nu mijn PC nazien of lees ik verkeert.

    BD0158BE
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Waar zitten die 27 die niet betaald hebben ??? Shame on you
    Mijn fotowebsite : www.filover.be

    Comment


    • #3
      je leest juist denk ik....
      enne er verloopt misschien een beetje tijd tussen de online inchrijving en het betalen ( naar debank met de fiest en zo...)
      Peter

      http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
      http://www.photoblog.be/peterwarson

      Comment


      • #4
        Spooky, nee, je ziet geen spoken.

        De 171 zijn automatisch toegekende ID's. Sommige mensen schrijven zich (verkeerdelijk) 2 keer in. Andere vullen niks in. Deze zijn er nu verwijderd. Maar dan zijn er maar een zevental.

        Daarnaast hebben een aantal mensen nog niet overgeschreven. De 144 op dit ogenblik zijn betaalde leden. Sommige mensen hebben zich 3 weken geleden ingeschreven, maar tot op heden nog niet overgeschreven.

        De 144 zijn dus de enige echte leden. Hopelijk is hiermee een en ander duidelijker.

        mvg,
        Peter / BD

        Comment


        • #5
          144 echte leden van de bijna 4.000

          Tinne (echt lid )
          "Alive and Kicking"

          http://www.pbase.com/tinnew

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tinne
            144 echte leden van de bijna 4.000

            Tinne (echt lid )
            Inderdaad jammer dat er niet méér digitale_fotografie_liefhebbers toehappen

            Misschien moeten er eens langzaamaan wat voordelen kenbaar gemaakt worden?

            Hombre

            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

            Comment


            • #7
              BD verdiend idd. wat meer steun...

              Ook lid, met nummer .....? weet het niet meer, had je me ook die 0001 moeten geven

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hombre
                Originally posted by Tinne
                144 echte leden van de bijna 4.000

                Tinne (echt lid )
                Inderdaad jammer dat er niet méér digitale_fotografie_liefhebbers toehappen

                Misschien moeten er eens langzaamaan wat voordelen kenbaar gemaakt worden?


                Moeten er dan eerst voordelen komen vooraleer lid te worden!?
                Frit met biefsteak kost meer en daar heb ik geen jaar plezier van hoor
                Waar ik nu sta heb ik te danken een gans BD
                En als ik dan toch een week bokes met choco moet eten omdat ik anders die 25 euro niet kan missen zal ik dat met alle plezier doen
                "Alive and Kicking"

                http://www.pbase.com/tinnew

                Comment


                • #9
                  Goe gezegd,

                  lid zijn tot eind 2004 voor geen geld...

                  Als dat betekent dat BD op volle toeren kan draaien dan doe ik dat met plezier.

                  Nick
                  Nikon D300 & een beetje glas...
                  Iets kleiners als carry everywhere

                  Comment


                  • #10
                    Ja, en de voordelen die we krijgen...mmmmm
                    Maar het aantal zal wel groeien hoor.

                    Comment


                    • #11
                      'k zou best willen maar die 25€ is nu juist net ietsjes te veel, BD verdient steun, maar zoalng de reparatiekosten van mijn 707 nog steeds 679.95€'s zijn (wat ik ook niet heb op dit moment) kan bruin het even niet trekken.

                      Later, als de business weer beter gaat.(weten jullie toevallig nog iemand die een website nodig heeft???? ) Dan kan ik het lidmaatschap en mischien zelfs mijn cam wel betalen....

                      Comment


                      • #12
                        Ik denk dat de VZW bijdrage vanuit je hart moet gaan, gewoon een conributie voor het plezier wat je aan BD beleeft.
                        Dat is een stukje vrijwilligheid, het verplicht je tot niets.

                        Toch zit hier een gevoelig punt, er zijn onduidelijke beloftes aan verbonden zegt men.
                        Ja, welk voordeel het oplevert boven normaal surfen op dit forum, ik heb geen flauw idee.

                        Daarom de uitleg waarom ik de bijdrage heb gedaan: Het voelde gewoon goed, de kosten van de BD kunnen gewoon niet laag zijn, en waarom de oprichters en handhvers van dit populaire forum niet steunen? Voor niks gaat alleen de zon op.
                        Tip aan allen: Maak eens een shooting day mee, en proef de sfeer... Ik was zooooooo aangenaam verrast! En da´s ook BD

                        Comment


                        • #13
                          Hallo,

                          De voordelen komen er weldra aan, maar je moet begrijpen dat we het allemaal duidelijk voor mekaar willen hebben alvorens we die kunnen publiceren.
                          Het is ook zo dat we pas sinds we echt VZW zijn effectief op zoek kunnen naar die voordelen omdat we als VZW sterker staan dan als "niet georganiseerd".

                          Jaja

                          Originally posted by Plofkop
                          Ik denk dat de VZW bijdrage vanuit je hart moet gaan, gewoon een conributie voor het plezier wat je aan BD beleeft.
                          Dat is een stukje vrijwilligheid, het verplicht je tot niets.

                          Toch zit hier een gevoelig punt, er zijn onduidelijke beloftes aan verbonden zegt men.
                          Ja, welk voordeel het oplevert boven normaal surfen op dit forum, ik heb geen flauw idee.

                          Daarom de uitleg waarom ik de bijdrage heb gedaan: Het voelde gewoon goed, de kosten van de BD kunnen gewoon niet laag zijn, en waarom de oprichters en handhvers van dit populaire forum niet steunen? Voor niks gaat alleen de zon op.
                          Tip aan allen: Maak eens een shooting day mee, en proef de sfeer... Ik was zooooooo aangenaam verrast! En da´s ook BD

                          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                          Comment


                          • #14
                            Er is maar één groot voordeel aan: dat is dat BD verder blijft bestaan...
                            Is dat geen reden genoeg? Ik dacht van wel!!!
                            Inderdaad, zoals Tinne zegt, je krijgt er niet eens een goede biefsteak met frieten voor!
                            Tja, de maag gaat voor cultuur zo te zien...
                            (had dit niet verwacht van de forumbezoekers )
                            hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
                            member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
                            visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

                            Comment


                            • #15
                              Hallo Jaja, moet ik nog even wachten met de aankoop van de 10D

                              Oja, vandaag kwam het horloge. Ik was het alweer vergeten, maar de grote roerganger van BD (vrij naar Mao) waakt over ons. Helaas paste het niet om mijn pols, maar Marij is er blij mee. Het is een leuk horloge om te zien. Morgen nog een (nieuwe) batterijtje erin laten zetten zodat het ook de tijd kan aangeven.


                              Comment

                              Working...
                              X