Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

watch me :-) slideshow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • watch me :-) slideshow

    Hey iedereen

    Dimitri hier, misschien ken je me van op het forum, misschien ook niet.
    Alleszins ik heb iets dat ik graag wil delen met jullie.

    Met men nieuwe en allereerste SLR heb ik een filmpje gemaakt
    waarbij ik uiteraard mijn beste foto's heb uitgekozen.
    Het zou me veel plezier doen als jullie er naar zouden kijken

    Mijn eerste foto's met een Nikon D90Voorstelling gemaakt in proshow producer 4Hoop dat jullie het goed vindenGraag comments.Muziek van Snow Patrol !!!!


    Denk dat het boeiend genoeg is om de volle 4 minuten te kijken.
    Groetjes Dimitri Van de Velde

  • #2
    Re: watch me :-) slideshow

    ziet er niet slecht uit, die proshow ziet er een progje uit met veel mogelijkheden
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: watch me :-) slideshow

      Sorry, je hebt er waarschijnlijk veel werk aan gehad - respect daar voor
      Maar het lijkt eerder een reklamefilmpje voor al de mogelijke effecten en effectjes van Proshow. Veel te druk in de opbouw, weinig samengang. Het lijkt een continue overgang, niet echt op een montage van foto's, geen of weinig rustpunten...
      't Zal wel beteren, eenmaal je fascinatie voor die fancy overgangen is bekoeld. Dan kan je bouwen aan een evenwichtige montage met de nadruk op je beelden, de samenhang daarvan met de muziek, het opbouwen van ritme, verrassing en rust.
      Veel succes !
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: watch me :-) slideshow

        Ik heb een tweede maal gekeken (en ditmaal heb ik 'em tot het einde uitgekeken!) en naar het einde toe, wordt het minder erg.
        Maar ik blijf erbij : het is één lange aaneenschakeling van aardigheidjes... Maar het is een fantastisch programma die Proshow - mogelijkheden zat !
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #5
          Re: watch me :-) slideshow

          @ Kariboe

          Je hebt eigenlijk wel wat gelijk.
          Ik heb gesmeten met de toeters en bellen he

          Ik denk dat deze je beter zal aanstaan =>http:// http://www.youtube.com/watch?v=hVK-WLoJYNI
          Deze zijn wel nog genomen met een compactje, en het zijn waarschijnlijk niet zo goeie foto's.
          Het is bijna een jaar oud en toen zat ik nog niet op BD = dus heel wat kennis minder

          Groetjes Dimitri Van de Velde

          Comment


          • #6
            Re: watch me :-) slideshow

            Mooi werk maar wat van het goeie teveel.
            Btw filmpje loopt bij mij vast op 4min 05.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: watch me :-) slideshow

              Dit is een fout van youtube,
              als je niet op HD kijkt kan je het uitkijken zonder problemen

              allen al bedankt om te kijken

              Comment


              • #8
                Re: watch me :-) slideshow

                Dimitri,

                Is een vlot filmke, maar in je aftiteling spreek je over "staring" en ik denk dat je "starring" bedoelt... Ook om niet flauw te doen, want je gebruikt een mooi stukje muziek. Maar dit is wel beschermd door Sabam. Normaal mag je dat niet zomaar openbaar gebruiken.
                Maar geen afbreuk aan je werk, want het draait lekker vlot.
                [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

                Comment


                • #9
                  Re: watch me :-) slideshow

                  Trop est trop.
                  Te druk, te veel, geen samenhang en je hebt amper tijd om de foto goed te zien en ik snap de titel niet. Het filmke boeit me niet.
                  Sorry, toont wel de effort die je doet, maar die effort is er teveel aan. Dimmen die toeters, bellen, overbodige last. Je titel proberen te respecteren. In een kookboek geef je ook geen info over je oven, kookplaat, type van kommen en de aard van het werkblad van je keuken.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: watch me :-) slideshow

                    Zoals al eerder opgemerkt: te veel, net zoiets als mensen die de eerste PowerPoint presentatie maken en willen laten zien dat ze het helemaal begrepen hebben.
                    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                    Comment


                    • #11
                      Re: watch me :-) slideshow

                      Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
                      Dimitri,
                      je gebruikt een mooi stukje muziek. Maar dit is wel beschermd door Sabam. Normaal mag je dat niet zomaar openbaar gebruiken.
                      Normaal als ik inbreuk doe op de copyright verwijderd youtube toch zelf de muziek ?

                      ik snap de titel niet.
                      Als je de titel bedoelt, bedoel je dan dit ? => Nikon D90 Photographie
                      Moet eerlijk zijn, ik heb totaal geen aandacht besteed aan de titel van mijn filmpje.
                      En nu je het zegt, eigenlijk is dit stom he. De titel is al één van de mogelijkheden waarom je naar dat betreffende filmpje zou kijken.

                      Groetjes Dimitri Van de Velde

                      Comment


                      • #12
                        Re: watch me :-) slideshow

                        Tenzij je schriftelijk toelating kreeg, pleeg je inbreuk op het auteursrecht van de songwriter van je sounddtrack, in dit geval de leden van Snow Patrol.
                        Je vermeldt ze niet eens in de aftiteling .

                        Of nog : wat zou je ervan vinden als Snow Patrol tijdens hun concert op Werchter jouw slideshow zou gebruiken zonder toestemming of naamsvermelding ?

                        Als fotograaf zou je beter moeten weten...

                        Comment


                        • #13
                          Re: watch me :-) slideshow

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
                          Tenzij je schriftelijk toelating kreeg, pleeg je inbreuk op het auteursrecht van de songwriter van je sounddtrack, in dit geval de leden van Snow Patrol.
                          Je vermeldt ze niet eens in de aftiteling .

                          Oei ja, dat is nu echt iets waar ik ook niet aan gedacht heb. Ze vermelden bij de aftiteling,
                          Dit zal ik veranderen en opnieuw uploaden. Wat het gebruiken van het liedje betreft:
                          Snow Patrol zal er niet minder platen mee verkopen omdat er een liedje van barslechte kwaliteit op youtube staat.

                          wat zou je ervan vinden als Snow Patrol tijdens hun concert op Werchter jouw slideshow zou gebruiken zonder toestemming of naamsvermelding ?
                          Ik zou het een Eer vinden, dat heb ik met vrienden ook al besproken, !

                          in de omgekeerde zin geef ik je gelijk, als pro zou ik het wel willen hebben. Snow Patrol is een pro en ik zal dus zijn naam zeker en vast vermelden. Tegen het einde van deze week is dit gebeurt.

                          Als fotograaf zou je beter moeten weten...
                          Het spijt me, fouten kunnen gebeuren, ik zal mijn best doen om ze niet meer te maken.
                          ik vind wel dat dit evenveel effect gehad zou hebben dan dit

                          Tot daarbij

                          Groeten Dimitri Van de Velde
                          Last edited by Dimitri VdV; 28 september 2009, 19:44.

                          Comment


                          • #14
                            Re: watch me :-) slideshow

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                            Snow Patrol is een pro en ik zal dus zijn naam zeker en vast vermelden. Tegen het einde van deze week is dit gebeurt.
                            Naamsvermelding alleen, zal niet volstaan. Je moet ook een schriftelijke toestemming hebben van de auteur van het muziekstuk ,en ook van de uitvoerders. Dan pas ben je in orde. Of anders rechtenvrije muziek gebruiken.!
                            Over je slideshow nu, ik zie dat je de proshow stylepack 2 helemaal geprobeerd hebt, nu nog zorgen om deze op jouw manier aan te passen. Enne, eigenlijk moet je voordat je begint een draaiboek maken en je de vraag stellen , "wat wil ik vertellen (laten zien)" . Dan kan je de effecten in functie van het versterken van je productie gebruiken. Je beeldmateriaal is nog steeds het belangrijkste en daarna komen pas de effecten. Blijf maar proberen ...
                            Omdat je zo vlotjes omgaat met het copyright, mag ik ook aannemen dat je met een geregistreerde versie van producer werkt ? Je weet toch dat als je via het programma je show upload naar youtube, deze ook automatisch verbinding maakt met de photodex servers.
                            grt,
                            Stefan
                            official betatester Proshow Producer en producertrainer.

                            Comment


                            • #15
                              Re: watch me :-) slideshow

                              Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                              Of anders rechtenvrije muziek gebruiken.!

                              official betatester Proshow Producer en producertrainer.

                              official betatester Proshow Producer en producertrainer.
                              => suggereer je nu om je royelty free music te kopen ?
                              Sorry maar dat vind ik wat duur voor wat het is, heb al naar de voorbeelden geluisterd.

                              Werk je echt bij photodex ? zo ja, de complimenten. Jullie hebben een mooi programma.

                              Groeten Dimitri Van de Velde

                              Comment

                              Working...
                              X