Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wijzigingen van nickname - username.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wijzigingen van nickname - username.

    Beste (toekomstige) forumleden,

    Gezien ik bijna dagelijks aanvragen krijg om forumnamen, nicknames, gebruikersnamen (hoe je het ook noemt) te wijzigen, zou ik jullie met aandrang willen vragen om OP VOORHAND goed na te denken over jullie (toekomstige) forumnaam. In de toekomst zullen er geen gebruikersnamen meer gewijzigd worden, tenzij uitzonderlijk en mits een 'goede' reden.

    De toekomstige leden zijn bij deze op voorhand op de hoogte gebracht, voor de bestaande leden moeten we natuurlijk ook iets doen. Iedereen die zijn username wenst te laten wijzigen dient dit voor 01/10/2003 aan te vragen (mailtje naar sven@nt-admin.com maar zeker je bestaande username ook vermelden), ik zal alle aanvragen samen behandelen. Kijk aub wel vooraf na of de username nog niet in gebruik is (zie rechtsboven in uw browser, de 'members' link).

    Update 27/09:
    Er zijn vandaag een 1050 tal usernames gedelete geweest, zijnde alle forumleden die langer dan 14 dagen geleden ingeschreven geweest zijn en nog geen enkele posting of reply gedaan hebben.
    Dit maakt de kans groter voor de actieve gebruikers om nog een gewenste/vrije username te kunnen vinden. We gaan in de toekomst op regelmatige basis de gebruikers met zonder berichten verwijderen (deze krijgen een week vooraf wel een mailtje daaromtrent).
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: Wijzigingen van nickname - username.

    Bij Belgiumdigital ben ik ingeschreven als:
    Naam : Eddy Lamin
    Nick : Fotofan
    Nr : BD0336E
    Bij posting op de forum verschijnt mijn naam, kan dat vervangen worden door mijn nickname?
    Wat moet ik daar voor doen?
    Bij voorbaat bedankt.
    Het oog en niet het toestel bepaalt de kwaliteit van een foto.

    Comment


    • #3
      Re: Wijzigingen van nickname - username.




      seppuku.

      Comment

      Working...
      X