Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inktpatronen bijvullen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Inktpatronen bijvullen

    Ik vul zelf mijn inktpatronen bij, nu heb ik eigenlijk 2 vraagjes:

    - als je gedaan hebt hangt er steeds wel wat inkt aan je vingers, hoe wassen jullie dat eraf?

    - Op mijn printer staat een nivometer, maar sinds ik ze zelf b ijvul blijft hij aangeven dat ze leeg zijn. Kan ik daar iets aan doen?

    Alvast bedankt
    Nikon D90 + Canon Powershot G3

  • #2
    als je gedaan hebt hangt er steeds wel wat inkt aan je vingers, hoe wassen jullie dat eraf?
    van die plastic weggooi handschoentjes gebruiken ! (goedkope die je per 100 bij de drogist koopt)

    Comment


    • #3
      Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht

      Maar feit is wel dat ik nu plekken op mijn handen heb, als ik nu die handschoentjes aandoe dat gaat niet meer helpen denk ik.
      Zal zo dan maar naast mijn vrouwtje gaan liggen (tot morgen!!!)
      Nikon D90 + Canon Powershot G3

      Comment


      • #4
        Originally posted by Brieje
        Daar had ik natuurlijk niet aan gedacht

        Maar feit is wel dat ik nu plekken op mijn handen heb, als ik nu die handschoentjes aandoe dat gaat niet meer helpen denk ik.
        Zal zo dan maar naast mijn vrouwtje gaan liggen (tot morgen!!!)
        Je kunt dan wasbenzine, peut, nagellakremover of schuurmiddel proberen , lukt het niet dan moet het slijten

        Comment


        • #5
          Ik krijg dit eraf door met een sponsje over mijn mijn handen te wrijven tot .... het eraf is. Beetje sadistisch, maar het lukt .
          Betere mannier is maken dat er geen vlekken op je vingers komen, knoeipot
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #6
            Ik heb maar gekozen voor de optie "SLIJTEN"!!!!

            Het probleem is bij meestal dat ik niets mors op mijn vingers, maar dat het meestal niet direct van de eerste keer werkt. Dus potje er terug uithalen en ... prullen en dan zie ik eruit als een Picasso

            Nu heb ik eindelijk de truk beet (denk ik). Je mag de potjes NIET tot boven vullen, volgens mij is het beste om ze tot boven te vullen dan 1cc er terug uittrekken. Werkte toen van de eerste keer.

            @Wunjo, als jij voor alles een schuursponsje gebruikt wil ik wel eens een klappeke doen met uw vrouwtje hoor
            Nikon D90 + Canon Powershot G3

            Comment

            Working...
            X