Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus voor beginnelingen.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cursus voor beginnelingen.

    Ik ben deze cursus voor beginnelingen in de digitale fotografie tegen gekomen (nederlands). Misschien nuttig voor sommigen onder ons?



    --
    Met vriendelijke groeten,
    Sven De Troch
    sven@nt-admin.com
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Hallo Sven,
    Dank je voor de tip.
    Ik heb deze website bekeken. Ik denk dat iedereen nut heeft om dit te lezen.
    Als "digitale foto amateur" zie ik mezelf als een ultieme beginneling. De tips van de website zijn alleszins een heropfrissing van al de boeken die ik, lang lang geleden, gelezen heb.
    De basisprincipes om foto's te maken zijn, gelukkig, nog altijd up to date na dertig jaar.
    De cameras die we kopen zijn, jammer genoeg, snel verouderd tegenwoordig.
    Maar fotos maken is, voor mij althans, het genoegen scheppen om jezelf te overtreffen. Ongeacht de "tools" die je gebruikt.

    (bvb: enkele weken geleden heb ik mooie fotos gezien van iemand die een gaatje in een conservendoos geprikt heeft met op de bodem een "gevoelige film". Echt super.
    Geen gezeur over Megapixels of lenskwaliteit.... haha)

    Kortom, ik heb met plezier die website "gelezen" en nog een paar ideetjes opgestoken. Dit is een aanrader voor iedereen die graag goede foto's maakt.

    Skitch

    Droomt van een Coolpix 995 of een Fuji 6900Z.

    Edited by - aspherix on 04 June 2001 01:09:37
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment

    Working...
    X