Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kader +/- 30 op 60

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kader +/- 30 op 60

    Hallo,

    Ik wil een langwerpige kader laten maken van +/- 30 op 60 cm voor in een woonkamer.
    Neem ik dan beter een kleine houtbreedte (+/- 4cm) of grote (+/- 8 cm)?
    Of is dit echt een persoonlijke smaak?

    groetjes,
    Sofie
    Nikon D80 - signma 18-50 f2.8 - nikon 50 f1.8 - sb600

  • #2
    Re: kader +/- 30 op 60

    Ga met de plaat naar een goede lijstenmaker en die tovert binnen de kortste keren een mooie combinatielijst + passe partout uit zijn hoge hoed, na even wat vragen gesteld te hebben over wat je wil. Mijn ervaring is dat zijn eerste keuze meestal gelijk de goede is. Maar je moet wel een echte lijstenmaker hebben en niet iemand die perfect ieder lijstje maakt dat je wilt.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: kader +/- 30 op 60

      Ga met de plaat naar een goede lijstenmaker en die tovert binnen de kortste keren een mooie combinatielijst + passe partout uit zijn hoge hoed, na even wat vragen gesteld te hebben over wat je wil. Mijn ervaring is dat zijn eerste keuze meestal gelijk de goede is. Maar je moet wel een echte lijstenmaker hebben en niet iemand die perfecte lijstjes maakt.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment

      Working...
      X