Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tocadisco (DJ)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tocadisco (DJ)

    Even nog wat foto's uit de oude doos gehaald. Tocadisco, een Duitse Dj die momenteel aan een enorme opmars bezig is, en al lang niet meer bij de kleintjes hoort in dit milieu.
    Nu weet ik niet wat jullie er van vinden. Het effect is er om gedaan... Laat jullie mening maar horen. Thx!





  • #2
    Re: Tocadisco (DJ)

    Mijn voorkeur gaat naar de 2de maar vind beide wel leuk gedaan !

    Je staat wel vrij kort bij de DJ merk ik, hoe kan ja daar bijkomen , ik word steeds weg gejaagd

    Heb je toevallig ook zijn vriendin eens getrokken
    Canon 50D - Canon 70 - 200 F2.8 L IS - Canon 24 - 105 F4.0 L IS - Canon 50 F1.8 II - Canon Speedlight 430 EX II

    Comment


    • #3
      Re: Tocadisco (DJ)

      Oorspronkelijk geplaatst door jeroen kenis Bekijk bericht
      Mijn voorkeur gaat naar de 2de maar vind beide wel leuk gedaan !

      Je staat wel vrij kort bij de DJ merk ik, hoe kan ja daar bijkomen , ik word steeds weg gejaagd

      Heb je toevallig ook zijn vriendin eens getrokken
      Een afgerichte vlieg met een canon op zijn rug met afstandsbediening....
      Knappe plaat hoor die tweede.
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Tocadisco (DJ)

        dat ziet er I Love Techno uit ...

        Mooie foto's van de lucky bastard die er met zijn neus bovenop mag gaan staan

        Comment


        • #5
          Re: Tocadisco (DJ)

          voor mij die 2e aub! is een van de betere dj platen dat ik tegenwoordig nog eens gezien heb! knap werk

          Comment


          • #6
            Re: Tocadisco (DJ)

            yup...de 2e...ik denk dat de dj in kwestie ook wel tevreden zou zijn met zo een foto...de eertse vind ik ook wel goed hoor, dat beetje schemerige...
            ik probeer mijn ventje ook zo op de gevoelige plaat te krijgen, maar zo goed kreeg ik hem er nog niet op...

            Comment


            • #7
              Re: Tocadisco (DJ)

              Hey bedankt allemaal voor jullie leuke reacties..

              @Davitch : Het is niet op I Love Techno. Deze foto's zijn genomen op Les Transardentes in Luik. Hier aan onze kanten minder bekend, maar zeker de moeite zenne!

              @Jeroen : Ik zal eens zien of ik madam mee op de foto heb ergens.. Ik zal ne update doen, kan toch nog een derde foto plaatsen. Ferm madam he!!!

              Comment


              • #8
                Re: Tocadisco (DJ)

                Oorspronkelijk geplaatst door jeroen kenis Bekijk bericht
                Mijn voorkeur gaat naar de 2de maar vind beide wel leuk gedaan !

                Je staat wel vrij kort bij de DJ merk ik, hoe kan ja daar bijkomen , ik word steeds weg gejaagd

                Heb je toevallig ook zijn vriendin eens getrokken
                vriendelijk babbeltje doen met security en lichtman kunnen je echt vaak veel verder helpen bij het benaderen van dj's en het trekken van overzichtsfotos of djshots. Met een dosis sociaal gedrag en vriendelijk vragen kan je op feestjes vaak betere platen bekomen dan met pakweg beter glas ofzo. OT: Knappe fotos hoor.

                Comment

                Working...
                X