Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini SD Hondenschool Pallieter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mini SD Hondenschool Pallieter

    Enkele van mijn probeersels.






  • #2
    Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

    De scherpte in alle drie de foto's valt wat tegen en in foto 1 en 3 vind ik de kleuren wat te flets.

    Ik vind het wel drie mooie momenten die je vastgelegd hebt!
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

    Comment


    • #3
      Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

      De eerste vind ik wel goed van scherpte en op de juiste plaats. Toch voor je eerste shoot van honden in actie vind ik het verdienstelijke pogingen.
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

        zeker een meer dan verdienstelijke poging , de scherpte is idd wat minder maar het licht was niet echt zoals gewenst en dan nog een hoop mist , plus de snelheid ....t'word er allemaal niet gemakkelijker op he

        toch een goed resultaat!
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

          Ik heb inderdaad veel moeite gehad met de scherpte. En die beestjes zitten geen seconde stil, hehe. Ik zal ze hier zetten als thumbnails, dan lijken ze heel scherp

          Merci voor het kijken!

          Comment


          • #6
            Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

            Ik vind de tweede en de derde het mooist. Al moet ik Vinnydizzy wel volgen voor wat betreft de kleuren.

            Sandra, het gras in je derde foto, heeft precies een heel andere kleur dan in je tweede foto. Was dat op verschillende pleinen misschien ? Het zou ook kunnen dat de Automatisch Witbalans, hier misschien wat de mist in ging, door het overheersende groen ??? (Is maar een gokje hoor).
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

              Het waren inderdaad verschillende terreinen, maar nu je het zegt, 't is wel een groot kleurverschil.

              Ik heb trouwens nog een hoopje foto's van die dag. Hoog tijd om er nog eens door te gaan

              Comment


              • #8
                Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

                Hey Sannepoes,
                mooie foto's ... vooral die 2de. En het ziet er ook zo'n lieve hond uit, niet

                ...en wij kunnen het weten want het is onze Shabi, een reu die volgende week 2 jaar zal worden. Zoals je waarschijnlijk al wist is het een Border Collie.
                Shabi doet niet liever dan rennen en springen (en zijn vrouwtje heeft aan haar mannetje, ik dus, de opdracht gegeven om ook wat paaltjes en springtuig in de tuin te plaatsen .. en zo geschiedde).

                Zelf ben ik maar amateurfotograaf van de allerlaagste orde en heb hoegenaamd ook niet de apparatuur voor het betere werk. M.a.w. zulke actiefoto's van Shabi had ik zelf nooit kunnen nemen daarom is het eens zo leuk dat ik hem hier terugvond.

                En eerlijk is eerlijk: tussen de 164 andere foto's van die dag (waarschijnlijk zitten er van jou daar ook nog tussen) die je kan terugvinden via de website van de hondenclub of via: http://agility.fromcibo.com/#4.0 blijf ik Shabi zoals jij hem hier hebt vastgelegd toch de mooiste (maar ik ben natuurlijk niet helemaal objectief )

                Groetjes,
                Wim

                Comment


                • #9
                  Re: Mini SD Hondenschool Pallieter

                  Bedankt voor je reactie

                  Het was superfijn om eens een dagje foto's te mogen trekken bij jullie.
                  Om eerlijk te zijn, ik heb nog foto's, maar het waren er teveel om erdoor te ploeteren.
                  Binnenkort stuur ik nog een hoopje door

                  Comment

                  Working...
                  X