Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polaroid 636

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Polaroid 636

    Ik heb hier een Polaroid 636 liggen en ik zou die terug in gebruik willen nemen. Nu vroeg ik mij af, zitten daar ergens batterijen in ofzo? Of hoe kan ik testen of het ding überhaupt nog wel werkt? Want ik kan zo'n film gaan kopen, maar dan ben ik 15 of 30 EUR kwijt, en als ik dan merk dat het ding eigenlijk helemaal niet meer werkt, dan is het zinloos hé.
    Weet er dus soms iemand of ik zelf zonder film kan testen of hij nog werkt? Of kan ik dat door de fotograaf laten doen waar ik mijn film zou kopen (trouwens enig idee waar ze het goedkoopste zijn, de polaroid film 600?)?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord :-).

    Greetz

    C.
    Visit me @ www.cedricjanssen.be of http://ceeja.deviantart.com
    Canon 30D, Canon 50mm f/1.8, Sigma 24-70mm f/2.8, Canon 75-300mm f/4.0-5.6, Canon Speedlight 550EX en Canon Macro-converter

  • #2
    Re: Polaroid 636

    't zal al heel moeilijk worden om de film te gaan kopen...

    productie is stil gelegd en de filmen zijn moeilijk te krijgen en daar door duur...


    Oorspronkelijk geplaatst door Jos_ke Bekijk bericht
    Ik heb hier een Polaroid 636 liggen en ik zou die terug in gebruik willen nemen. Nu vroeg ik mij af, zitten daar ergens batterijen in ofzo? Of hoe kan ik testen of het ding überhaupt nog wel werkt? Want ik kan zo'n film gaan kopen, maar dan ben ik 15 of 30 EUR kwijt, en als ik dan merk dat het ding eigenlijk helemaal niet meer werkt, dan is het zinloos hé.
    Weet er dus soms iemand of ik zelf zonder film kan testen of hij nog werkt? Of kan ik dat door de fotograaf laten doen waar ik mijn film zou kopen (trouwens enig idee waar ze het goedkoopste zijn, de polaroid film 600?)?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord :-).

    Greetz

    C.
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

    Comment

    Working...
    X