Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto album - Henzo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto album - Henzo

    Heeft er soms nog iemand problemen bij het bestellen bij henzo (henzoyouphotos.be). Zowel ik als een vriendin ondervinden problemen.
    ik kreeg wel een automatische bevestiging van de bestelling maar er stond geen bedrag en rekeningnummer in vermeld en als ik inlog op de site staat de bestelling er ook niet. Heeft er iemand een idee of er bij Henzo iets misloopt ( ik weet dat ze eind 2008 problemen hadden)? Of kunnen jullie goede sites aanraden voor het bestellen van fotoalbums?

    groetjes,

    Tine

  • #2
    Re: foto album - Henzo

    www.blurb.com de goedkoopste
    www.fotobuch.de de allroundste
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: foto album - Henzo

      wij hebben eind augustus/begin september 2008 daar een album gemaakt/besteld...
      Verliep toen allemaal vlekkeloos
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #4
        Re: foto album - Henzo

        Bestellingen bij ALBELLI worden uitgeleverd binnen de 5 dagen. Correcte service en tal van mogelijkheden in ontwerp.
        Canon Eos 7d, Objectief Tamron 17-50mm f 2 8 sp di ii canon vc, Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM en Canon Speedlite 430EX II.

        Comment


        • #5
          Re: foto album - Henzo

          In shoot stonden zo wat services vergeleken en ik kon daar uit afleiden dat extrafilm en pixum van prijs/kwaliteit wel goed zaten. Zeker nu ze bij extrafilm 50% korting geven :-) (link) Maar bij henzo heb ik zelf ook nog nooit besteld, stond ook wel in de vergelijkingstest van shoot dus bij hun was het dan precies toch wel gelukt . Shoot was btw helemaal niet tevreden over de printkwaliteit
          http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
          http://foto-actiecode.be

          Comment

          Working...
          X