Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotopapiertest in "Netwerk"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotopapiertest in "Netwerk"

    18 soorten zijn getest in 2 categoriën: premiums en goedkopere. Ik gebruik nu canon waar ik zeeeer tevreden mee ben, maar het heeft in deze test "slechts" 75/100 terwijl de beste 95/100 scoren. Ja, smaken verschillen. Er zijn er enkele bij die ik zelf nog niet geprobeerd heb, met deze zal ik het zeker doen.

    Zijn er mensen die de test reeds gelezen hebben, en de conclusies kunnen beamen? (ik zou ze wel online willen zetten voor het gemak, maar dat is copyright niet? )

    Oli.

  • #2
    Zijn er mensen die de test reeds gelezen hebben, en de conclusies kunnen beamen? (ik zou ze wel online willen zetten voor het gemak, maar dat is copyright niet?
    Misschien een link, Oliver?

    Comment


    • #3
      Staat helaas niet online, maar in het nieuwe netwerkmagazine
      http://www.netwerk.be/homearticle?showarticle=3932

      Oli.

      Comment


      • #4
        Ja, daar heb je 't weer...
        We hebben 't al gezegd, Schoenmaker blijf bij je lees.
        Hoe die mensen van Klicx, Computermagazine en Netwerk testen weet ik niet.
        Maar als ze camera's of fotopapier testen is het meestal waardeloos.
        Dus ik zou die test van hun maar gauw vergeten en er verder geen aandacht aan schenken.
        Wil je een ECHTE fotopapiertest lezen en bekijken... Koop dan Digital Photo.
        Die mensen zijn al jaren met niets anders bezig dan fotografie en die weten precies waar de klepel hangt.

        Comment

        Working...
        X