Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties

    Als liefhebbers van Erotische Fotografie zijn we altijd opzoek naar locaties
    Nu is het zo dat deze vorm van fotograferen je toch wat beperkingen geeft. Je gaat immers niet her en der zulke opnames maken.
    We hebben verschillende locaties achter de rug, zoals een verlaten boederij, een oude scheepswerf enz.
    Graag zouden we eens van jullie "echte" fotografen weten wat voor jullie mooie of ideale locaties zijn.
    We houden erg van foto's met een bouwval of dergelijke als achtergrond.
    Maar we realiseren ons dat er ook andere schitterende dingen zijn om zulk soort foto's te maken.
    Geef ons eens tips, ideeen of whatever.
    Alvast heel erg bedankt.

  • #2
    Als het kan ... aub, alvast bedankt op voorhand!
    Sam greetzzzzzzz U
    -------------------------------------------
    Never apologize for showing feeling.
    When you do so, you apologize for the truth.
    -------------------------------------------
    Canon Stuff

    Comment


    • #3
      Ik begrijp zeer goed jullie probleem, en dan denk dat in Nederland het nog wat meer doenbaar is dan in België. Zo hoor ik dat toch van een bevriende Nederlandse fotograaf die ook voornamelijk erotische shoots maakt. Hij heeft het gepresteerd in hartje Amsterdam, nou ik moet jullie dan ook eerlijk zeggen dat ik al mijn erotische fotografie tot nu toe steeds in mijn studio doe. Het comfort en de zekerheid blijven bij mij de bovenhand halen. Wat eventueel wel tot de mogelijkheden behoort is het inbrengen van een nieuwe achtergrond bij de erotische pose. Zeker voor digitale rakkers als wij geeft dit ongekende mogelijkheden.
      Mocht het jullie interesseren kan je voor je studio-opnames steeds bij mij terecht.
      Oh, voor ik het vergeet via jullie profiel bracht ik een bezoek aan de site en ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie materiaal bijzonder weet te waarderen;

      Via mijn profiel krijg je mijn e-mailadres.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Als het kan ... aub, alvast bedankt op voorhand!
        U spreekt in raadsels, ik heb moeilijkheden om U te volgen!

        Het is toch niet dat U problemen heeft met het onderwerp?
        Want dan kan je beter niet reageren, zeker op deze posting die enkel tekst bevat.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Oh, voor ik het vergeet via jullie profiel bracht ik een bezoek aan de site en ik moet eerlijk zeggen dat ik jullie materiaal bijzonder weet te waarderen
          Bedankt. We denken dat er best wel een stijgende lijn inzit.
          Al zullen er ook wel een aantal plaatjes tussen staan welke niet de schoonheidsprijs verdienen.
          Maar we staan open voor kritiek, en zullen hier zeker wat aan hebben in een volgende shoot.
          Aan de andere kant, het is maar een hobby.
          We hebben zeker geen plannen om professioneel te werk gaan.
          Het gaat er ons meer om iets leuks/moois neer te zetten, en er ook plezier aan te beleven.
          En tot zover lukt dat aardig.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Digipics357
            Als het kan ... aub, alvast bedankt op voorhand!
            U spreekt in raadsels, ik heb moeilijkheden om U te volgen!

            Het is toch niet dat U problemen heeft met het onderwerp?
            Want dan kan je beter niet reageren, zeker op deze posting die enkel tekst bevat.
            Rustig blijven Digipics357 ... 'k Had het toch niet tegen U?!
            Mijn reactie was gewoon een reactie op het directe "Geef ons eens tips, ideeen of whatever." - geschreven in de post van ZmokE ... en blijkbaar heeft die persoon toch een positieve boodschap daarmee ontvangen, want intussen heeft ie z'n topic wat uitgebreid met enige elementaire beleefdheid ... kwestie dat ik niet zou willen voor ZmokE dat er zowat geen reacties op z'n vraag komen, omwille van ... You feel what I mean?
            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #7
              Ja sorry...in mij haast vergeten.
              Niets voor mij om onbeleefd te zijn overigens...

              Comment


              • #8
                Rustig blijven Digipics357 ... 'k Had het toch niet tegen U?!
                Mijn reactie was gewoon een reactie op het directe "Geef ons eens tips, ideeen of whatever." - geschreven in de post van ZmokE ... en blijkbaar heeft die persoon toch een positieve boodschap daarmee ontvangen, want intussen heeft ie z'n topic wat uitgebreid met enige elementaire beleefdheid ... kwestie dat ik niet zou willen voor ZmokE dat er zowat geen reacties op z'n vraag komen, omwille van ... You feel what I mean?
                Ik blijf steeds rustig, en een forum is een samenspraak.
                Laat ons dus samen de te ontdekken wegen bewandelen.
                Het erotische is hier nog veel te weinig aan bod gekomen.
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Idd. erotische/kunst naakt fotografie volgens mij aardsmoeilijk en eindeloos toepasselijk.

                  Wat is er mooier en natuurlijker dan het menselijk lichaam man/vrouw, mooi en/of lelijk?
                  Trouwens wat is mooi en lelijk...

                  Maar stel ook vast dat hier op BD wel een serieuse schroom heerst.

                  Nog te onvolwassen, bang, niet rijp genoeg?

                  Voor een half blote borst verwittigen ze zelfs met een 18+ het zou te shokkerend kunnen zijn, kom nou...

                  Meer dan 2000 jaar geleden hadden zelfs de grieken er geen probleem mee.

                  Laat maar komen voor mij, hevig voorstander kunst-erotisch-naakt.

                  Enfin dat is mijn mening...



                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by teddy-bear
                    Idd. erotische/kunst naakt fotografie volgens mij aardsmoeilijk en eindeloos toepasselijk.

                    Wat is er mooier en natuurlijker dan het menselijk lichaam man/vrouw, mooi en/of lelijk?
                    Trouwens wat is mooi en lelijk...

                    Maar stel ook vast dat hier op BD wel een serieuse schroom heerst.

                    Nog te onvolwassen, bang, niet rijp genoeg?

                    Voor een half blote borst verwittigen ze zelfs met een 18+ het zou te shokkerend kunnen zijn, kom nou...

                    Meer dan 2000 jaar geleden hadden zelfs de grieken er geen probleem mee.

                    Laat maar komen voor mij, hevig voorstander kunst-erotisch-naakt.

                    Enfin dat is mijn mening...
                    Hallo Teddy, ik kijk al uit naar de eerste erotische foto's van 1/2 trouwboekje

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by j@n
                      Originally posted by teddy-bear
                      Idd. erotische/kunst naakt fotografie volgens mij aardsmoeilijk en eindeloos toepasselijk.

                      Wat is er mooier en natuurlijker dan het menselijk lichaam man/vrouw, mooi en/of lelijk?
                      Trouwens wat is mooi en lelijk...

                      Maar stel ook vast dat hier op BD wel een serieuse schroom heerst.

                      Nog te onvolwassen, bang, niet rijp genoeg?

                      Voor een half blote borst verwittigen ze zelfs met een 18+ het zou te shokkerend kunnen zijn, kom nou...

                      Meer dan 2000 jaar geleden hadden zelfs de grieken er geen probleem mee.

                      Laat maar komen voor mij, hevig voorstander kunst-erotisch-naakt.

                      Enfin dat is mijn mening...
                      Hallo Teddy, ik kijk al uit naar de eerste erotische foto's van 1/2 trouwboekje
                      lol
                      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                      Comment


                      • #12
                        Pfff...
                        Heb daar geen probleem mee, maar... moet ze nog eerst ff. maken

                        En daar bij, ik KIJK/bewonder liever naar andermans werk

                        Comment


                        • #13
                          Om een prima lokatie te hebben kun je eens overwegen om naar de Mijn van beringen te gaan waar je ongehinderd echt nog kunt forograferen mist betaling van 25 euro. Je hebt er zulke mooie lokatie's in de oude gebouwen en in de grote schouw Niemand zal je er storen en t's zekers de moeite. Ik ga er in ieder geval een der deze weken een model schooten die erotisch getint zullen zijn...
                          Respect begint bij uzelve

                          Comment


                          • #14
                            Umco, ik heb er enkele maanden, na overleg met de suppoost, zonder betaling nog rondgelopen. Helaas waren er geen erotische modelen aldaar, maar ja voor niks gaat de zon op

                            Comment


                            • #15
                              Hmmmm......heb even vlug met google gezocht en moet zeggen dat het er best wel interessant uitziet. Oude gebouwen spreken ons toch over het algemeen wel aan.
                              Alleen zal ik effe moeten wachten tot ze de cam welke ik aan wil schaffen gaan leveren.
                              Maar het ziet er mooi uit...we houden het in gedachten.
                              Bedankt!

                              Comment

                              Working...
                              X